جشنواره انار و خرمالوی باغ‌های قصردشت ثبت ملی شود

شهردار کلان‌شهر شیراز:

شهردار کلان‌شهر شیراز با اشاره به برگزاری جشنواره خرمالو و انار باغ‌های قصردشت گفت: این مهم باید به‌عنوان یک جشنواره مطلوب گردشگری، ثبت ملی شود.


به گزارش

خبرگزاری موج

فارس

، محمدحسن اسدی در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس در شیراز، خواستار تداوم موضوع برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس شد و تأکید کرد: باید اطلاع‌رسانی به نحو مطلوب برای بهره‌مندی کافی از نمایشگاه در دستور کار قرار گیرد؛ چرا که در هر زمینه‌ای نتیجه‌گرایی بسیار اهمیت دارد.

او ادامه داد: وجود ظرفیت‌های بالقوه در شیراز در بین سایر شهرها و کلانشهرهای ایران، جای کار زیادی ایجاد کرده، چراکه هر یک از این ظرفیت‌ها خود قابلیت اجرای رویدادهای مختلف را دارد.

شهردار کلان‌شهر شیراز به برگزاری جشنواره خرمالو و انار باغ‌های قصردشت که از روز گذشته آغاز شده، هم اشاره کرد و گفت: این مهم باید به‌ عنوان یک جشنواره مطلوب گردشگری، ثبت ملی شود.

اسدی ادامه داد: در کلان‌شهر شیراز، ۵ زیرساخت گردشگری در شیراز تعریف‌شده که شامل پارک آبی، آکواریوم، باغ پرندگان و شهربازی و تله‌کابین می‌شود و معتقدیم اگر این ۵ زیرساخت اجرایی شود اقتصاد شیراز متحول خواهد شد و در نهایت موجب رضایتمندی شهروندان این کلان‌شهر می‌‌شود.

او خاطرنشان کرد: مجموعه گردشگری قصر ابونصر و برم دلک نیز از فرصت‌های گردشگری در شیراز محسوب می‌شود که مغفول مانده است.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید