جشن مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900929

جشن فارغ التحصیلی افسران نیروهای مسلح از سال 1398 با عنوان دانش آموختگی دانشجویان افسری نیروهای مسلح در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در طول سالیان متمادی مراسم تحلیف به طور مستمر در پایان دوره آموزشی افسران نیروهای مسلح برگزار شده است. از ابتدای رهبری آیت الله خامنه ای یکی از برنامه های سالانه ایشان دیدار با افسران نیروهای مسلح و شرکت در جشن فارغ التحصیلی آنان بوده است.

اما از سال 1398 این مراسم با عنوان فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح به شیوه ای جدید برگزار می شود.

به شیوه جدید هر ساله یکی از رده های سه گانه نیروهای مسلح میزبان این برنامه بود: در سال 1399 ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی (ع) در سال 1400 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری امام حسین (ع) و امسال در مجموعه فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مطبی (ع).

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره برگزاری مشترک این مراسم می گوید: در سال های اخیر با تشخیص فرمانده معظم کل قوا حداقل دو مراسم تحلیف و دانش آموختگی برگزار شده است. در دانشگاه های افسری نیروهای مسلح برگزار شد.

در دوره جدید با موافقت فرماندهی معظم کل قوا این مراسم به صورت مشترک و با تعامل گسترده سازمان های نیروهای مسلح برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید