جلسه بررسی صلاحیت ها و اخذ رای اعتماد به مهرداد بذرپاش آغاز شد


ساعت: 09:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916275

جلسه بررسی صلاحیت ها و اخذ رای اعتماد به مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه بررسی صلاحیت ها و اخذ رای اعتماد به مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دقایقی پیش با حضور 198 نماینده در صحن علنی شورای اسلامی آغاز شد.

آیت الله رئیسی به دلیل سخنرانی رئیس جمهور در دانشگاه تهران نتوانست در مجلس حاضر شود.

باید بگویم؛ محمد محبر معاون اول رییس جمهور، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور، امیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، حمید سجادی وزیر ورزش، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی و همچنین عیسی زارع پور وزیر ارتباطات نیز در جمع حاضران حضور داشتند.

سید محسن دهنوی عضو کمیسیون ریاست مجلس یازدهم در تشریح روند بررسی صلاحیت های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار کرد: بر اساس آیین نامه رئیس جمهور یک ساعت فرصت دارد تا از برنامه های وزیر پیشنهادی دفاع کند اما از آنجایی که تاکنون

از آنجایی که رئیس جمهور در انظار عمومی ظاهر نشده است، از این بخش می گذریم.

وی ادامه داد: سپس روسای کمیته های عمران و کشاورزی در مدت 5 دقیقه گزارش کمیته های مربوطه را قرائت می کنند و پس از آن دو نفر از نمایندگان مخالف و دو نفر موافق وزیر پیشنهادی به مدت 15 دقیقه نظرات خود را بیان می کنند. در نهایت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مدت 30 دقیقه از برنامه ها و صلاحیت خود دفاع می کند.

دیدگاهتان را بنویسید