جلسه هماهنگی برگزاری لیگ برتر تنیس روی میز و شروع مسابقات از شهریور ماه


زمان: 12:50 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881375

جلسه هماهنگی سی و یکمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه های کشور ساعت 1401 در محل فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ; نشست هماهنگی سی و یکمین دوره لیگ برتر باشگاه های بزرگسالان کشور امروز (چهارشنبه 24 تیرماه) با حضور دبیر فدراسیون، رئیس و دبیر کمیته مسابقات، سرمربی تیم ملی بزرگسالان و نمایندگانی از تیم برتر برگزار شد. باشگاه های لیگ، و تاریخ شروع لیگ برتر تنیس روی میز در سپتامبر تعیین شد.

در این جلسه نمایندگان باشگاه های لیگ برتری به بررسی برنامه و شرایط برگزاری مسابقات در فصل جدید پرداختند. بر این اساس مقرر شد بازی ها به صورت دو طرفه و با حضور 8 تیم یا بیشتر برگزار شود و مسابقات در دو گروه و مرحله پلی آف نیز برگزار شود و با حضور کمتر از 8 تیم، مسابقات در یک گروه و بدون برگزاری برگزار می شود و مسابقات پلی آف برگزار می شود.

در این جلسه به نمایندگان باشگاه ها اعلام شد که مدارک بازیکنان و مسئولان خود را تا 24 مردادماه به فدراسیون تحویل دهند و 22 مردادماه به عنوان تاریخ قرعه کشی سی و یکمین دوره لیگ برتر مردان تعیین شد. قهرمان سی و یکمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه های کشور نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید