جلسه هیات نظارت با مسئولین فدراسیون های اسکواش، تنیس و بدمینتون برگزار شد.

زمان: 09:19
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798082

برای حضور موفق در بازی های آسیایی هانگژو؛

برای حضور موفق در بازی های آسیایی هانگژو جلسه کادر نظارت با مسئولان فدراسیون های اسکواش، تنیس و بدمینتون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ادامه جلسات مدیریت بازی های آسیایی هانگژو چین با مسئولان رشته های کاندیدای این بازی ها، نشستی با مسئولان اسکواش، تنیس و بدمینتون در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این نشست پیمان فهری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو و رئیس مرکز مانیتورینگ تیم های ملی، علی رجتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان، علیرضا رحیمی عضو هیئت اجرایی، تعدادی از مدیران کمیسیون به همراه کادر فنی اسکواش و تنیس و بدمینتون حضور داشتند.

اولین دیدار بازی های آسیایی هانگجو با فدراسیون اسکواش با حضور مسعود سلیمانی رئیس، بابک فاکر، شهناز شهربانیان نایب رئیس و امیر عزیزی پور دبیر فدراسیون به همراه فاطمه سادات حیدری و مجید روحانی نفر سوم برگزار شد. .

در این نشست سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش گفت: رقابت ورزشکاران اسکواش با کشورهای آسیایی یک رویا بود اما برای کسب مدال و عنوان در بازی های آسیایی برنامه ریزی و تلاش زیادی کردیم.

روحانی و حیدری مربیان ارشد تیم ملی اسکواش نیز با اشاره به استعدادهای خوب و پتانسیل لازم که در تیم ملی وجود دارد، به عدم برگزاری مسابقات و اردوهای منظم اشاره کردند.

پیمان فهری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو نیز با تاکید بر سیاست های فنی اعزام کاروان باکیفیت، افزود: ملاک ما پیشرفت شماست و در صورت موفقیت در مسابقات پیش رو می توانید به اعزام به این مسابقات امیدوار باشید. بازی های آسیایی در هانگژو “تلاش می کنیم تا نتیجه خوبی از شما بگیریم و تیم عالی بازی را متقاعد کنیم که با اعزام بازیکنان اسکواش به ما موافقت کنند.

هیات نظارت دومین جلسه خود را با فدراسیون تنیس با حضور داوید عزیزی رئیس، مهرافزا منوچهری نایب رئیس فدراسیون تنیس، فرشاد صفتی دبیر کمیته فنی، فرناز فصیحی و اکبر طاهری سرمربیان ملی برگزار کرد.

عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در نشستی با رهبری هانگژو گزارش کاملی از لیگ تنیس، جام حذفی و میانگین سنی پایین تنیسورها و همچنین ارتقای رتبه آنها ارائه کرد.

منوچهری در ادامه با تاکید بر جایگاه تنیس در جهان و انتظارات هواداران در این زمینه با اشاره به اینکه در حال حاضر در حال ارتقای رنکینگ ملی در رنکینگ جهانی هستیم، خواستار اعزام تنیسورها به بازی های آسیایی هانگژو شد. وی گفت: اعزام تنیسورهای کشورمان به بازی های آسیایی باعث افزایش انگیزه ورزشکاران و مربیان و ارتقای این عرصه در کشور می شود.

طاهری سرمربی تنیس همچنین با اشاره به کیفیت روزافزون تنیس در دنیا با گروه های جدید، تاکید کرد: پتانسیل ورزشکاران ما بسیار زیاد است و چهره های خوبی در جام تنیس شناسایی شده اند. تجربه نشان داده است که هر زمان مورد حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان بوده ایم رشد بیشتری داشته ایم و اکنون به حمایت شما نیاز داریم.

پیمان فهری ادامه داد: جاکارتا یک فرصت طلایی برای تنیس بود اما می خواستیم حرف های خوب شما را بشنویم و اکنون موفقیت در ارتقای رتبه بازیکنان کشورمان را تبریک می گویم.

وی گفت: اعزام تنیسورها به بازی های آسیایی در جلسه ستاد عالی بازی ها مطرح و تصمیم گیری می شود و مطمئن باشید از حضور شما حمایت خواهیم کرد.

در نهایت سومین نشست بازی های آسیایی هانگژو با حضور مسئولان فدراسیون بدمینتون با حضور محمدرضا پوریا رئیس، فریبا مددی نایب رئیس و سوسن جلالیان دبیر کمیته تیم های ملی و سید بهادر زکی زاده سرپرست تیم ملی برگزار شد. تیم ملی بدمینتون.

زکی زاده سرمربی تیم ملی بدمینتون در ابتدای این دیدار با اشاره به اینکه ساختار باشگاه ها در این حوزه جایگاه خوبی پیدا کرده است، گفت: مربیان بسیار به روز بوده اند و توانسته ایم مربیان را فعال تر کنیم. نسبت به قبل.” استقرار در حال کاهش است، متأسفانه ما آسیب دیده ایم و نیاز به حمایت داریم.

پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: اگر به بازی های آسیایی اعزام نشویم بدمینتون نابود می شود زیرا رشته های فعال و پیشرو در صورت حمایت نشدن انگیزه خود را از دست می دهند.

مددی نایب رئیس بدمینتون نیز گفت: با اعزام بدمینتون به المپیک انتظارات در این حوزه به شدت بالا رفته و نیازمند حمایت هستیم.

پیمان فهری افزود: نگاه ما به بدمینتون حمایتی است. ثریا آقایی الگوی خوبی برای تیم بدمینتون کشورمان است و این رشته وارد مرحله دوم شده است و باید در مسابقات قهرمانی آسیا تمام تلاش خود را به کار بگیرید چرا که تا تغییرات ملموس امکان اعزام به بازی های آسیایی وجود ندارد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید