جلسه هیات نظارت با مسئولان فدراسیون های دوچرخه سواری برگزار شد


ساعت: 21:16
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837903

حضور موفق در بازی های کشورهای اسلامی؛

در ادامه دیدارهای رهبری بازی های کشورهای اسلامی با مسئولان فدراسیون های اعزامی به بازی ها، صبح امروز نشستی با مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این اجلاس با حضور عسگر رحیمی، سرپرست کاروان سپاه در بازی های کشورهای اسلامی، پیمان فهری، رئیس دیده بان تیم های ملی، دکتر نصراله سجادی، مشاور عالی رئیس هیئت رئیسه فدراسیون برگزار شد. کمیسیون اسلامیان نایب رئیس کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی و هادی سای از اعضای هیئت اجرایی به همراه سرپرست، دبیر و مدیر تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری سوریه.
در این جلسه کارکنان فدراسیون دوچرخه سواری گزارشی از نتایج مسابقات قهرمانی آسیا در این رشته و مسابقات آزاد ترکیه توسط تیم ملی کشورمان و همچنین اردوها و برنامه ریزی های لازم برای حضور موفق تیم دوچرخه سواری ارائه کردند. در مقاله راه ها و جاده ها نیز توضیح داده شد.
سرپرست کاروان ها پس از پایان جلسه توضیحاتی در خصوص تعداد اعضای اعزامی کشوری در دو بخش مسیر و جاده و اطلاعات لازم در مورد بلیط رفت و برگشت، اسکان، حمل و نقل و … ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید