جلسه کمیته فناوری اطلاعات کارگروه اجرای انتخابات شهرستان آران و بیدگل تشکیل شد

با حضور فرماندار اران و بیدگل؛

اولین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد اجرای انتخابات با حضور علی اکبر رضایی فرماندار و رئیس ستاد اجرای انتخابات آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


علی اکبر رضایی در دیدار با اعضای کمیته فناوری اطلاعات با اشاره به آغاز به کار کمیته فناوری اطلاعات در دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی بر اهمیت فناوری اطلاعات در انتخابات آتی تاکید کرد. دوره مجلس خبرگان رهبری.

وی با اشاره به لزوم مدیریت و برنامه ریزی قبل از برگزاری انتخابات افزود: کمیسیون فناوری اطلاعات به دلیل الکترونیکی بودن انتخابات نقش محوری و تعیین کننده ای در برگزاری انتخابات دارد و کار آن بر سایر ادارات نیز تأثیر می گذارد.

وی بر انجام اقدامات لازم برای اطمینان از زیرساخت های فناوری اطلاعات از جمله امکانات و تجهیزات فنی و آموزش استفاده کنندگان به منظور انجام بهتر روند انتخابات تاکید کرد.

رضایی در نهایت با استناد به تجربه بازداشت انتخابات وی در دوره گذشته خاطرنشان کرد: کمیسیون فناوری اطلاعات باید پیش بینی ها و تدابیر لازم را برای اجرای روند برگزاری انتخابات به اجرا بگذارد تا نواقص و مشکلات دوره های قبل تکرار نشود.

تحقیقات پایداری شبکه اینترنت و آخرین پوشش آنتن دهی تلفن ثابت و تلفن همراه در شعب و مراکز داده موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



آیا این خبر مفید بود؟