جنجال پخش زنده تلویزیونی بر سر گل پنالتی استقلال در دربی

جنجال پخش زنده تلویزیونی بر سر گل پنالتی استقلال در دربی

مناظره رئیس کمیسیون داوران فدراسیون فوتبال با دو تن از کارشناسان داوری فوتبال کشور در پخش زنده تلویزیونی جنجال های زیادی را به همراه داشت.

یکی از موضوعات مطرح شده در این برنامه که اتفاقا در روزهای اخیر یکی از موضوعات اصلی محافل فوتبالی نیز بوده، برخورد توپ به گئورگی گلسیانی در داربی 100 بود.

حسین اصغری از کارشناسان داوری فوتبال کشور در این برنامه اعلام کرد که مانند این صحنه در کلاس داوری پیش فصل، یک پنالتی توسط مدرس فیفا اعلام شد اما با اتفاق اخیر و دفاع خداداد افشاریان از تصمیم داور. ، او در واقع فکر می کند که یادگیری پیش فرض در کلاس شکسته شده است. همچنین عسکری در این برنامه با ارائه کتاب قوانین فوتبال که در سال 2022 برای توجیه تصمیم داور در دربی منتشر و ارائه شد، اعلام کرد قوانین و ملاحظات سال 2020 که اکنون حذف شده است از آیین نامه استناد می شود.

پس از صحبت های عسگری، خداداد افشاریان، رئیس کمیسیون قضات برای دفاع از خود به این تماس تلفنی پیوست.

باشگاه استقلال امروز ویدئوی زیر را منتشر کرد که حاوی بخشی از صحبت های افشاریان است: «بدون توضیح بیشتر و صرفا جهت ثبت؛ خداداد افشاریان، رئیس کمیسیون داوران فدراسیون فوتبال، مورخ 21 اردیبهشت 1402» و بدین ترتیب در مورد پنالتی سوخته در دربی اعتراض کردند.

دیدگاهتان را بنویسید