چند پنالتی از 11 پنالتی استقلال می تواند درست باشد؟

چند پنالتی از 11 پنالتی استقلال می تواند درست باشد؟

علیرضا علیزاده پس از دیدار گل گهر و استقلال گفت: از هواداران تشکر می کنم که سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم آنها هم از تیم حمایت کنند. مطمئن باشید در گل گهر اتفاقات بهتری خواهد افتاد.

وی در خصوص اعتراض تند خود به کمک داور گفت: مشکلی با زدن پنالتی نداریم. به کمک داور گفتم اگر این صحنه در 18 قدمی استقلال رخ دهد، پنالتی می گیری؟ گفت بله همانطور که دیدید بلند شد و نگرفت! برعکس این هم اتفاق افتاد و نشد. با مدیرعامل باشگاه هم صحبت کردم. این چند سال باشگاه ما خیلی هوشیار شده، آمده کار اصولی کند و به فوتبال کشور کمک کند. ایشان تا الان خیلی کمک کرده اند و مدیرعامل ما نباید بیش از این اجازه دهد حق گل گهر پایمال شود.

علیزاده تصریح کرد: باشگاه ما در این چند سال کارهای اساسی انجام داده و خدمات زیادی انجام داده است. ما نمی گوییم آنها باید بیشتر بدهند، فقط حق ما را بدهند. در آن چند سال 11-10 پنالتی به ضرر ما مقابل استقلال گرفته شد. چند پنالتی می تواند درست باشد؟ یک دو سه چهار پنج؟ چند پنالتی می تواند درست باشد؟ ما فقط حقوق خود را می خواهیم و فقط همین را می گوییم. امیدوارم فدراسیون قدر باشگاه گل گهر را بداند.

وی در خصوص شرایط این دیدار گفت: فکر می کنم همه از تماشای این دیدار لذت بردند. بازی پر جنب و جوش و پر سر و صدا بود. در مقابل تیم بزرگی که مربی ای مثل نکونام دارد، باید مثل آنها جنگنده و متعهد بازی کرد. فکر می کنم بازی بی رحمانه ای از سوی هر دو تیم بود و می توانستیم بازی را ببریم.