پنالتی استقلال مقابل گل گهر درست بود؟

پنالتی استقلال مقابل گل گهر درست بود؟

دیدار دو تیم استقلال و گل گهر در هفته بیست و دوم لیگ برتر با جنجال های زیادی همراه بود و نظر کارشناسان درباره خطای پنالتی به سود استقلالی ها متفاوت است.

یک کمین گل اول گل گهر بود؟

حیدر سلیمانی: گل سیرکان برای گل گهر بی خطر بود و سیلوا توپ را پر کرد و توپ از خط عبور نکرد.

تورج حقوردی: گل این تیم محکم بود و مهاجم گهر پشت سر مدافعان استقلال حرکت کرده بود.

نوسر رودنیل: این یک کمین نبود و گل این تیم کاملا سالم بود.

پنالتی استقلال صدا بود؟

حیدر سلیمانی: پنالتی که برای استقلال اعلام شد اشتباه بود چون مدافع توپ را مهار کرد و مهاجم بین مدافعان افتاد و خطایی رخ نداد. در نتیجه پیام پنالتی اشتباه است.

تورج هاکوردی: مدافع گل گهر با زانوی خود به پشت ران بازیکن استقلال ضربه می زند و او را در محوطه جریمه زمین می زند. داور به درستی پنالتی اعلام کرد.

نوسر رودنیل: مهاجم سعی کرد بین دو مدافع برای حرکت فضا ایجاد کند که نتیجه آن یک برخورد طبیعی در فوتبال بود. بالاتنه و پایین تنه ایرادی نداشت و پنالتی اشتباه بود.

آیا اخراج بیاناما درست بود؟

حیدر سلمانی: اخراج باینما درست بود، البته این پنالتی به اشتباه اعلام شد زیرا این بازیکن به تصمیم داور معترض بود و فنادی فر چنین پنالتی را برای او پیش بینی کرد.

تورج حقوردی: اخراج گل گهر بازیکن خارجی درست بود چون به شدت به تصمیم داور معترض بود.

نوسر رودنیل: با وجود پنالتی اشتباه، بازیکن حق اعتراض به تصمیم داور را ندارد و محرومیت باینما درست بود.

صحنه های دیگر بازی

حیدر سلیمانی: در دقیقه 2+45 خطای هند سهرابیان خارج از محوطه جریمه بود اما تصاویر آنقدر واضح نیست که بگوییم این خطا مربوط به هند بوده یا خیر.

نوذر رودنیل: در دقیقه 2+45 توپ خارج از محوطه جریمه به دست آرمین سهرابیان افتاد و درخواست داور برای خطا پشت محوطه جریمه درست بود.

دیدگاهتان را بنویسید