جنگنده های یمنی به هیچکس نیاز ندارند و قطعا دشمن را شکست خواهند داد/ آمریکا و اسرائیل زنان و کودکان را بمباران می کنند

ساعت: 12:26
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800383

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما کاملا آگاه هستیم که آمریکا، اسرائیل، برخی کشورهای اروپایی، مرتجعین عرب و حتی برخی کشورهای آفریقایی در جنگ علیه یمن حضور داشته اند، اما نتوانسته اند حامیان یمن را شکست دهند. انقلاب اسلامی در یمن.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار علی فدوی شب گذشته در یادواره شهدای غرب مشهد در مجتمع آیه گفت: تقدیم بیش از 200 هزار شهید از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون نشان دهنده تعهد ایرانیان به انجام وظیفه الهی است.

وی افزود: دشمنان متوجه شده اند که این انقلاب متفاوت است و این جبهه انقلابی از خرداد 42 به جبهه جعلی حمله می کند، بنابراین دشمنان از روز اول برای وارد شدن به جنگ با انقلاب اسلامی جان خود را به خطر می اندازند. اپوزیسیون انقلاب اسلامی توسط آمریکا رهبری می شد و بسیاری از جبهه کفر پشت سر آنها بودند، چرا که 87 کشور در پایان جنگ رسما اعلام کردند که «ما در این جنگ از صدام حمایت کردیم».

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در موضوع سوریه همه می گفتند ما می خواستیم نظام در سوریه نباشد اما نتوانستیم چون ایران نمی خواست. بدون شک این نیرو به دلیل ابزار نظامی و جنگ ما نیست و قطعا توان نظامی، تکنولوژیکی و مادی جبهه باطل از ما بیشتر است، اما چرا در هر جنگی که بین خودمان و جبهه باطل وجود دارد پیروز هستیم؟

سردار فدوی گفت: پیروزی جبهه حق به واسطه وعده الهی است که تخلفی در آن صورت نگرفته است و فقط باید مواظب باشیم به تعهداتی که خداوند در این وعده به ما داده است عمل کنیم اما اگر به آن عمل نکنیم. واجباتی که خداوند فرموده، نتیجه آنطور که خدا وعده داده محقق نمی شود.

وی با یادآوری شکست مسلمانان اولیه در جنگ های احد گفت: مسلمانان به دلیل سرپیچی از فرمان خداوند شکست خوردند و حتی پیامبر (ص) را در جنگ رها کردند و فرار کردند، اما این مردم و دوستداران اسلام در این 43 نفر سال‌ها به وظایف الهی خود در برابر این نظام اسلامی عمل کردند و در جبهه‌ها پیروز شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: باید به این قاعده اهتمام داشته باشیم و قدر آن را بدانیم. این تعهد به دوران انقلاب و جنگ تحمیلی موکول نمی شود. و جوانان کار می کنند

فدوی گفت: هواداران انقلاب اسلامی یمن تقریباً به هیچکس نیاز ندارند، بدیهی است که دو کشور مرتجع عربستان و امارات در این نبرد حضور دارند، اما اطلاعات کامل داریم که آمریکا، اسرائیل، برخی کشورهای اروپایی، مرتجع هستند. کشورهای عربی و حتی برخی کشورهای آفریقایی درگیر جنگ علیه یمن هستند اما نتوانستند حامیان انقلاب اسلامی یمن را شکست دهند.

وی خاطرنشان کرد: نگرانی دشمنان این است که در جبهه کنونی یمن شکست بزرگی را متحمل شوند به همین دلیل همه را در آغوش گرفتند و از سوی دیگر زنان و کودکان را با ناامیدی بمباران کردند. ما رهبران جبهه انقلاب اسلامی برای یمن هستیم و باید به مبانی انقلاب اسلامی پایبند باشیم و در این راه پافشاری کنیم و حتی بمیریم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در روزهایی که بلاهای دنیا حریم اهل بیت(ع) را با مشکل مواجه می کرد، یکی از دغدغه های مسئولان سپاه این بود که خیل عظیم سربازان. و بسیج گفت: «چرا ما را برای دفاع از حرم نمی‌فرستید؟» اینها جوانانی نبودند که پیروزی انقلاب اسلامی را دیده باشند، من خمینی و جنگ تحمیلی را دارم و زمانی که باید از آرمان‌های خود دفاع می‌کردند. شهدا انگار همه اینها را دیده بودند و نسلی به جوانی ما رسیده است و این جوانان همچون روزهای اول انقلاب و جنگ هزاران کیلومتر دورتر از خانه و کاشانه خود با دشمنان جنگیدند و خلق کردند. عظمت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید