جنگ جادوگران باورنکردنی در لیگ برتر

وقتی فدراسیون فوتبال از همکاری با رمال ساکن کرج دریغ نمی کند و رئیس فدراسیون که باید با این شرارت ها مقابله کند در برنامه تلویزیونی امن خود به صراحت می گوید همه حق دارند نفس بکشند و می توانند به ما کمک کنند. با نفس و قلمش ما از نتیجه آن استقبال می کنیم که مدعیان جادوگری و جادوگری به باشگاه های ما سرازیر می شوند!

روزنامه ایران ورزشی امروز از جادوگری نوشت که اصرار دارد با یک تیم لیگ برتری همکاری کند. جادوگری که به سرمربی تیم هشدار داد باید مراقب باشد که اخراج نشود اما این تنها مورد مشکوک لیگ برتر نیست.

جنگ جادوگران باورنکردنی در لیگ برتر

تاج گل کهنه بر دست شعبده باز کرجی گل رز!

به گفته یکی از نزدیکان جادوگر ساعت کرج، این مرد تنها کسی است که از یک مربی جوان در لیگ برتر حمایت می کند. این مربی جوان که عملکرد خوبی در این فصل داشت، در شرایطی متحمل یک باخت غیرمنتظره شد که گویا جادوگر ساعت گفته نمی‌خواهد در این مسابقه از او حمایت کند زیرا سرمربی تیم رقیب از کمک جادوگری برخوردار بود. در ایذه زندگی می کند و شعبده باز کرجی به دلایلی در کنار این دستمال قدیمی نمی ایستد.

در ظاهر، این داستان شبیه یک شوخی به نظر می رسد، اما وقتی شخصیت ها را کنار هم قرار می دهید، نتایج شگفت انگیزی به دست می آورید. سرمربی بعد از کسب نتایج ضعیف به سراغ جادوگر پیر می رود و از او کمک می خواهد. این درخواست کمک مصادف با بازی تیم مربی و تیم مربی به سرپرستی جادوگر کرجی است و این تیم در این مسابقه بازنده از زمین بیرون می آید.

از شیاد شمالی تا مدعی کرامت در حاشیه تهران

همچنین شایعاتی در مورد جادوگری وجود داشت که ادعا می کرد یک جادوگر است که در شمال زندگی می کند. مردی که روزی سعی می کرد به تیم شمالی لیگ برتر نزدیک شود و مدیران و مربیان باشگاه حتی او را به ورزشگاه راه ندادند، حالا مدعی است که اخیرا در تیم پایین تر بوده و حضورش باعث شده تا این تیم حضور داشته باشد. برای شروع اتحاد مجدد کسب امتیاز. این کلاهبردار شمالی مدعی است که می تواند این تیم را در انتهای جدول لیگ برتر نگه دارد!

مرد دیگری در پاکدشت که مدعی کرامت است به یک تیم لیگ برتری دیگر روی آورده است و مربی دیگری که سابقه همکاری با رمالی در ملارد و رمالی دیگر در ری را دارد به یکی از این دو روی آورده است.باز هم رمال این همه احمق تلاش برای فهمیدن نتیجه ممکن است نتیجه همان دیدگاهی باشد که می گوید چه اشکالی دارد که با انرژی مثبت کسی که حق نفس کشیدن دارد به جام جهانی رفت؟

جنگ جادوگران باورنکردنی در لیگ برتر

در پشت صحنه Clock Wizard، اتصال به زودی مفید خواهد بود

باورش سخت است، اما یک دانشمند آشنا به علوم فرازمینی به مربی مؤمنی که به او پناه برده است گفته است که از شر این خرافات خلاص شود. متاسفانه در فوتبال ما خیلی ها به این شکل اشتباه کشیده می شوند. این مربی در سه هفته اخیر در دو بازی با تیم هایی روبرو شده است که مربیان آنها متهم به همکاری با جادوگر شده اند و به دلیل رفتار مشکوکی که در آن بازی ها دیده است تصمیم گرفته به سراغ فردی برود که مشکل را می داند. باور نکن

دیدگاهتان را بنویسید