واکنش نماینده مجلس به بحث استفاده از جادوگران در FF

ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795839

نماینده مجلس شورای اسلامی به بحث استفاده از جادوگر و مسئله عالم خجسته در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیخ در خصوص حضور در اردوی تیم ملی بانوان گفت: به هر حال نیمی از جمعیت جامعه ما را بانوان تشکیل می دهند و سرنوشت نیمی دیگر حق این بانوان است. از آنجا که سلامت یک جامعه در گرو ورزش و نشاط ناشی از ورزش است، نباید از نقش زنان در آن غافل شد. خوشحالم که بانوان ما در یک ورزش پرطرفدار می درخشند و می درخشند. همانطور که با زنان تعامل داشتم، کارهایی که آنها انجام دادند باعث افتخار من بود و موفقیت آنها باعث افتخار من شد.

وی ادامه داد: در سالروز شهادت قاسم سلیمانی ما افتخار ایران هستیم و زنان ما با برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی و تعیین موفقیت کشورمان راه شهدا را ادامه می دهند.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مربیان به همراه دخترش در اردو بود، گفت: بانوان ما نه تنها در نقش ورزشکار، بلکه در نقش همسر و مادر هم نمونه هستند. خانم فرهمند افتخار می کند و این زنان هستند که می توانند به جهانیان ثابت کنند که یک زن مسلمان در همه ابعادش سربلند است.

شیخ در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: این موضوع بحث خاص خود را دارد و تا جایی که من اطلاع دارم ارگان های مختلف در حال بررسی هستند و نتیجه آن اعلام می شود.

وی در خصوص افزایش بودجه ورزش نیز گفت: سلامت جامعه ارتباط زیادی با ورزش دارد. وزارت ورزش هم تلاش زیادی کرد و بودجه کمی داشت. اگر انتظار داریم جوانانمان در ورزش موفق شوند باید برای افزایش بودجه تلاش کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص اساسنامه فدراسیون فوتبال و زمان تصویب آن گفت: بحث اساسنامه ملی و بین المللی است قطعا شخصا آن را پیگیری می کنم. من به عنوان یکی از اعضای کمیته بهداشت امروز متوجه این موضوع شدم و دوستانم بسیار نگران بودند، بنابراین من دنبال می کنم.

ویلموتس در خصوص فوتبال نیز گفت: فوتبال طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل نباید به موضوع منافع ملی توجه کرد و باید بر قراردادهایی که منعقد می شود نظارت کافی صورت گیرد و ورزش و ورزشکاران سرکوب نشوند.

وی در خصوص استفاده از جادوگر و بحث صلاح دنیا در فدراسیون فوتبال گفت: آنچه مهم است و می توان به آن تکیه کرد تلاش شبانه روزی بازیکنان و مربیان است. این اصل موضوع است و بحث های دیگر حاشیه ای است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید