نماینده مجلس: بحث افزایش قیمت بنزین طبق پیشنهاد قابل قبول یا رد / قیمت واقعی بنزین یک دلار است; مابقی یارانه است

نماینده مجلس: بحث افزایش قیمت بنزین طبق پیشنهاد  قابل قبول یا رد / قیمت واقعی بنزین یک دلار است;  مابقی یارانه است

روز جدید عبدالعلی رحیمی یکی از اعضای کمیسیون انرژی گفت که قیمت بنزین در سال آینده تغییر نخواهد کرد. پیشنهاد را می توان پذیرفت یا رد کرد.

عبدالعلی رحیمی مظفری با اشاره به اینکه تصویب طرح 15 لیتری بنزین برای هر کد ملی قطعا به عدالت نزدیکتر است، افزود: اگر بنزین یک سرمایه ملی است باید بین همه مردم توزیع شود و توزیع بنزین بین مردم به ماشین داشتن دور از انصاف است.”

بنزین فقط توسط افرادی که ماشین دارند استفاده می شود

عضو کمیسیون انرژی با اشاره به اینکه توزیع بنزین برای حمل و نقل و تاکسی ها موضوعی جداگانه است و بنزین به صورت سهمیه به این خودروها تعلق می گیرد، ادامه داد: در حال حاضر تنها افرادی که خودرو دارند از بنزین استفاده می کنند در حالی که مردم بنزین ندارند. محروم از نعمت بنزین.

نماینده مردم فارس در مجمع نمایندگان فارس گفت: متاسفانه شرایط به گونه ای نیست که بتوان موضوع بنزین را به طور کامل حل کرد. برای به دست آوردن این، متاسفانه در حال حاضر شرایط برای این طرح مناسب نیست.

قیمت واقعی بنزین یک دلار است

نماینده سروستان، خرامه و کوار با اشاره به اینکه اکنون افرادی که خودرو دارند می توانند از بنزین استفاده کنند، ادامه داد: اگرچه قیمت واقعی بنزین بالای یک دلار است و مابقی یارانه است، بنابراین ذکر این نکته ضروری است. بنزین رایگان و لیتری 3000 تومان هم داده می شود.

عضو کمیته انرژی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی افراد با امکانات مالی بهتر از بنزین استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: البته پرداخت نشدن دستمزد به اقشار متوسط ​​و ضعیف و متناسب با تورم همواره باعث رنج اقشار ضعیف در این شرایط شده است. صدمه دیده

وقتی شرایط برای صلاح مردم فراهم نیست باید از حداقل ها استفاده کنیم

رحیمی با اشاره به اینکه برای افزایش رفاه مردم باید فضایی در کشور ایجاد شود تا مردم بتوانند از حداکثر بهره برداری استفاده کنند، خاطرنشان کرد: اگر کشور در شرایط اقتصادی مناسبی قرار دارد باید همه نرخ ها آزاد شود و دستمزدها باید باشد اما وقتی شرایط برای کشور مناسب نیست باید از حداقل ها به نفع مردم استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید