جهاد توضیحات در دستور کار هیئت رزمندگان اسلام/ اقامه دعای ابوحمزه تملی در سحرگاه ماه مبارک رمضان به یازدهمین سال خود رسید.


ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822514

رئیس هیئت رزمندگان اسلام استان کرمان گفت: یازده سال است که دعای معنوی ابوحمزه تملی را در سحرگاه ماه مبارک رمضان اقامه می کنیم. حسینیه ثارالله کرمان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید ابراهیم یزدی نژاد در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص فعالیت های هیئت رزمندگان اسلام در استان کرمان گفت: تاسیس این هیئت در استان کرمان در سال 92 توسط سرلشکر حاج قاسم سلیمانی برای اتحاد نیروهای دوران دفاع مقدس بود تا سربازان همفکری کنند.

رئیس شورای اسلامی سربازان استان کرمان ادامه داد: در سال 95 طبق برنامه ریزی انجام شده این شورا در تهران تشکیل شد و هم اکنون در تمامی استان ها بیش از 1100 دفتر شورای اسلامی در حوزه بزرگسالان وجود دارد. ، نوجوانان و جوانان عاشورا و خواهرانش فعال هستند.

وی با بیان اینکه این هیئت در اکثر شهرستان های استان فعالیت می کند و هر شهرستان مسئولیت پذیر است، گفت: هیئت ها از طریق کمک های مردمی و خیریه فعالیت می کنند و ساختار هیئت به هیچ مکانی وابسته نیست و فعالیت آن بر اساس تقویم روزشمار است. سال شهادت و ولادت ائمه.

یزدی نژاد گفت: به عنوان مثال در سالروز وفات حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها، ولادت و وفات حضرت معصومه سلام الله علیها، خواهران در حوزه زنان وارد عمل شدند؛ این خواهران در حوزه زنان اقدام کردند. نوجوانان و جوانان عاشورایی نیز در حوزه حضرت قاسم بن حسن علیه السلام، دهه مبارک فجر و حضرت علی اکبر علیه السلام فعالیت می کنند.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام استان کرمان با اشاره به اینکه این هیئت در دهه دوم محرم، دهه فاطمیه و ماه مبارک رمضان برنامه های مشترکی را اجرا می کند، گفت: شد.

وی افزود: یازده سال است که دعای معنوی ابوحمزه تملی را در سحرگاه ماه مبارک رمضان اقامه می کنیم. اتفاق می افتد.

یزدی نژاد با بیان اینکه از دیگر اقداماتی که در هیئت رزمندگان اسلام در نظر گرفته ایم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: جوانان در کشور یکی از عناصری است که در این بیانیه برجسته شده است و در این بیانیه معرفی کرده ایم. میدانی ما و کارکنانمان در تلاش هستیم تا این کار را با بینش و آگاهی انجام دهیم.

رئیس هیئت سپاهیان اسلام استان کرمان توجه به منویات مقام معظم رهبری در عرصه جهاد را از دیگر اقدامات مدنظر این هیئت عنوان کرد و گفت: این موضوع مربوط به گام دوم است. انقلاب که بصیرت و آگاهی و دشمنی است.»

وی با اشاره به مطالب فوق خاطرنشان کرد: در راستای جهاد از نیروهای نخبه، دانشگاهی و متخصص استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم قبل از اینکه دشمن بخواهد وارد این عرصه شود و در نتیجه افراد با روحیه وارد شود، تهاجم خوبی ایجاد کنیم. ما یک انقلابی و یک جان فداکاری می خواهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید