حاتب زاده اجلاس شرارت در فلسطین اشغالی را محکوم کرد


زمان: 19:18
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818266

سخنگوی وزارت امور خارجه برگزاری اجلاس شیطانی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد و نسبت به شورش و شرارت صهیونیست ها در منطقه هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید حاطب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) هشتم فروردین ماه، برگزاری اجلاس شیطان در فلسطین اشغالی را محکوم کرد و آن را خیانت به آرمان فلسطین توصیف کرد.

وزیران امور خارجه چهار کشور عربی مصر، امارات، بحرین و مراکش روز یکشنبه در نشستی با حضور ژایر لاپید وزیر امور خارجه اسرائیل و آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در نقب اشغالی شرکت کردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به دیدار خائنان به آرمان فلسطین با ظالمان و غاصبان قدس شریف در فلسطین اشغالی تاکید کرد: فلسطین و هدیه به رژیم کودک کش اسرائیل ادامه کشتار و کشتار است. تجربه تاریخی اشغالگر نشان می دهد که روند آشتی و تسلیم چیزی جز شکست و تحقیر حامیان آن در پی نداشته است و حکومت های اسلامی آزاد نخواهند شد.

حاطب زاده در پایان نسبت به شورش و شرارت صهیونیست ها در منطقه هشدار داد و بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری و گسترش روابط دوجانبه با کشورهای منطقه و مقابله با توطئه صهیونیست ها و آمریکا برای ایجاد تفرقه و بی ثباتی در منطقه تاکید کرد. غرب آسیا

گفتنی است جنبش های حماس و جهاد اسلامی در فلسطین برگزاری نشست وزرای خارجه برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی در منطقه نقب اشغالی را محکوم کردند.

به گزارش فارس، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا نیز روز دوشنبه گفت که واشنگتن به همکاری با متحدان منطقه ای علیه تهدیدات ایران و متحدانش ادامه خواهد داد.

حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه نیز چند روز پیش در گفت و گوی تلویزیونی گفت: در عرصه سیاسی ضمن پیگیری توسعه همکاری ها با کشورهای همسایه و منطقه به عنوان اولویت در سیاست همسایگی دولت جدید با حسن نیت و جدیت، و در مقابل عادی سازی روابط کشورهای همسایه با رژیم صهیونیستی و در هر مقرراتی روابط دوجانبه به عنوان عاملی منفی که امنیت منطقه را تهدید می کند برجسته می شود و برخی از رهبران منطقه توجه عمیق و جدی به این موضوع ندارند. ما می دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید