حاتب زاده حمله تروریستی در هرات را به شدت محکوم کرد


ساعت: 18:27
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819284

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله تروریستی در هرات را به شدت محکوم کرد و نسبت به توطئه های ایجاد تفرقه بین دشمنان امت اسلامی هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید حاطب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) حمله تروریستی به عناصر تکفیری علیه تجمع مردم مظلوم هرات در تفرجگاهی در شهر جبرئیل را که منجر به کشته و زخمی شدن یک نفر شد، به شدت محکوم کرد. تعداد زیادی از شهروندان افغان. تسلیت به خانواده های قربانیان این اقدام تروریستی و مردم عزیز افغانستان، برای خانواده های قربانیان صبر و اجر و برای مجروحان و مجروحان شفای عاجل و یک بار دیگر نسبت به تفرقه بین دشمنان اسلام هشدار داد. امت
سخنگوی وزارت امور خارجه با توجه به این حادثه غم انگیز و دیگر حوادث ناگوار قبلی در منطقه، نیاز دولت افغانستان به عهده گرفتن مسئولیت امنیت شهروندان و افزایش مراقبت و تقویت تدابیر برای محافظت از مردم به ویژه اقوام آسیب پذیر را ضروری دانست.

خطیب زاده در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران مطمئن است که برادران و خواهران مسلمان در افغانستان با همدلی، همبستگی و همکاری توطئه های تفرقه افکن دشمنان خود را شکست خواهند داد.

حوالی ساعت 18 روز جمعه، انفجاری در سرک بین ولسوالی حاج عباس و شهر جبرئیل هرات رخ داد که بر اثر آن شمار زیادی کشته و زخمی شدند. در این انفجار 25 نفر زخمی و چهار نفر کشته شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید