حجت‌الاسلام صدیقی: مردم ایران بیشتر نگران هزینه‌های کشف حجاب هستند.

حجت‌الاسلام صدیقی: مردم ایران بیشتر نگران هزینه‌های کشف حجاب هستند.

حجاب زن حافظ حرمت اوست. زن مسلمان در خانه و خانواده خود دارای شخصیت است. اسلام برای زن سنگر افتخار ایجاد کرده است. مردم ایران غیرت دینی هستند و بیشتر به فکر هزینه حجاب هستند.
امام جمعه موقت تهران گفت: فرقه با وجود حوزه های علمیه، مبلغان دینی، خانواده ها و متدینین امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام کاظم صدیقی شامگاه جمعه 2 تیرماه در افتتاحیه رسمی دومین نمایشگاه تخصصی خانواده (مهرانه) که در سالن همایش های نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، گفت: ناباوری و ناامیدی مایه ناامیدی است. منبع شکست مطلق.»

وی با اشاره به موضوع غدیر ادامه داد: واقعه غدیر قاعده و الگوی حکومت داری و معیاری برای سبک زندگی اسلامی است. غدیر زبان قرآن است و محتوای قرآن را برای ما تداعی می کند.

امام موقت تهران با بیان اینکه صدور مبلا در غدیر، سند صلاح و ولایت است، گفت: اهل مبلا به خانه و مادیات دنیوی وابسته نیستند. در مبخله نظام خانواده برای ما برقرار است و خداوند خانواده را مجرای بقای دین می داند.

صدیقی با تاکید بر اهمیت حرم های سه گانه بیت، قرآن و ولایت امیرالمومنین گفت: خداوند از این سه حرم که از حرم های الهی است محافظت می کند و دشمنان آنها را نابود می کند.

وی با بیان اینکه در ایران زن مورد احترام است، افزود: حجاب زن حرمت زن را حفظ می کند و زن مسلمان در خانه و خانواده دارای شخصیت است. اسلام سنگر عزت زن قرار داده است و چادر دلیل بقای احکام قرآن و حفظ حرمت زن است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه دین با عمامه و چادر و مجالس امام حسین (ع) نمایان شد و رضاخان تلاش کرد این سه عامل را از بین ببرد، گفت: بی دینی با وجود حوزه های علمیه مبلغان مذهبی، خانواده و برای افراد مذهبی امکان پذیر نیست. داعش خوارج و بی دینی هستند که تظاهر به دینداری می کنند. مردم ایران غیرت دینی هستند و بیشتر به فکر هزینه حجاب هستند.

وی تصریح کرد: برخی بیگانگان و دشمنان برای شکستن انگ بی حجابی پول می گیرند. همچنین دسته دوم بی حجاب ها قانون و شرع را نمی دانند و نمی دانند که رفع حجاب در شرع و سیاست حرام است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به خطر دسته سوم افراد بی حجاب تاکید کرد: باید با این قشر بسیار جدی برخورد کرد و طبق قانون با آنها برخورد کرد. از دشمن خط می کشند و به عنوان نفوذی سعی در نابودی نظام دارند. برای مبارزه با حجاب باید مساجد برای حفظ دین ساخته شود. وقتی جبهه نیروهای انقلاب سنگر را پاکسازی کرد، دشمن پیروز خواهد شد.

صدیکی کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر را نیز موثر می داند و بیان می کند: این ستادها آنقدر بر امر به معروف تاکید دارند که بدی ها در آنها محو می شود. در نمایشگاه ها سعی کنید رونق حجاب را ترویج دهید تا کشف حجاب از بین برود.

وی افزود: همچنین ازدواج باید در بین جوانان تشویق شود. به خدا قسم، انقلاب ما با دست نامرئی تا به امروز پایدار بوده است. پس نگهش دار

دیدگاهتان را بنویسید