حجت الاسلام شفیعی پدر خوب جامعه دانشگاهی خوزستان بود


ساعت: 11:08
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816709

فرمانده قرارگاه منطقه ای سپاه کربلا؛

سردار سرتیپ احمد هادم سیدالشهدا گفت: پدر خوب و فهیم جامعه دانشگاهی خوزستان بودند. ادب و منش و خوش اخلاقی ایشان هرگز از ذهن و قلب مردم شریف اهواز خارج نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ احمد هادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار رهیاب با تسلیت درگذشت فاضل جلیل القدر حجت الاسلام سید محسن شفیعی اظهار داشت: دنیای فرهنگی با اخلاق نیکو. ، هم در فضل و علم و دانش و هم از نظر تعامل و همکاری بین روحانیت و دانشگاه پیوند برقرار کرده بود و تمام عمر پر برکت خود را وقف نشر معارف اسلامی و ترویج مکتب اهل بیت و اعتلای اندیشه اسلامی، نشر و اشاعه اصول علم و دانش و غنی سازی دانشگاه ها و تحصیل بسیاری از دانشجویان.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام محبوبیت زیادی در بین جوانان داشت، افزود: ایشان مردی فاضل و فرهیخته و نمونه ای از روحانیت با اخلاق ما بودند که بزرگان و جوانان را با عزت و وقار دوست داشتند. عذاب این عالم سرافراز «القدر و روحانی مبارز بی وزنی و غم مردم خوزستان است.

سردار هادم الشهدا جاذبه جوانی را از ویژگی های این عالم ربانی می داند و می افزاید: جوانی.

فرمانده قرارگاه منطقه ای سپاه کربلا گفت: پدر خوب و باهوش جامعه دانشگاهی خوزستان بودند. ادب و منش و خوش اخلاقی ایشان هرگز از ذهن و قلب مردم شریف اهواز خارج نمی شود. همچنین عشق و علاقه او به ائمه و رزمندگان عزیز، این تعامل و ارتباط باعث می شد که شخصیت او روز به روز رشد کند.

وی تصریح کرد: این عالم برجسته تمام عمر شریف خود را در خدمت به اسلام ناب محمدی، انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی، بیداری امت و در خدمت به جوانان سپری کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید