حذف بی سر و صدا 5 بازیکن از لیست نهایی کی روش

کارلوس کی روش در پایان هفته یازدهم ابتدا آرمین سهرابیان و محمد خدابنده لو را از تیم گل گهر به ثمر رساند. این دو بازیکن با مهدی هراتی، مدیرعامل تیم ملی تماس گرفتند و فهمیدند که برای شرکت در تمرین ریکاوری تیم ملی به تهران سفر نکنند. این یعنی از دست دادن شانس قهرمانی جهان. چون کارلوس کی روش بر حضور بازیکنان مورد نظر خود در گروه اصرار دارد و مصاحبه ای را که درباره بازگشت محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده به قطر انجام داد و حتی آنها را تهدید به انصراف از اردوی تیم ملی دیدید. علاوه بر این سه بازیکن استقلال متوجه شدند که از لیست کارلوس کی روش خارج شده اند و نباید در تمرینات ریکاوری بعد از بازی نساجی شرکت کنند. محمد محبی، مهدی مهدی پور و صالح حردانی خوشحال از قهرمانی با استقلال در سوپرجام به تهران بازگشتند تا فردای آن بازی در تمرین ریکاوری اردوی تیم های ملی شرکت کنند اما متوجه شدند جایی ندارند. در لیست کارلوس کی روش بود و باید استفاده می شد. یک تعطیلات دو هفته‌ای با طراحی ساپینتو برنامه‌ریزی کنید.

حذف بی سر و صدا 5 بازیکن از لیست نهایی کی روش

عقل و منطق می گوید که این 5 بازیکن شانسی برای بازگشت به اردوی تیم ملی ندارند چرا که در آن صورت کارلوس کی روش به آنها اجازه می داد در بین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی باقی بمانند. البته در بین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی، برخی دیگر از بازیکنان نیز خط را از دست خواهند داد چرا که در نهایت کارلوس کی روش باید 26 مسافر را برای حضور در دوج و جام جهانی انتخاب کند.

نکته جالب اینکه در بین بازیکنان استقلال از ابوالفضل جلالی که به دلیل سرماخوردگی نتوانست استقلالی ها را در دیدار مقابل نساجی همراهی کند و حتی در جشن قهرمانی شرکت کند، درخواست شد در تمرینات ریکاوری شرکت کند. او البته به دلیل سرماخوردگی در تمرینات ریکاوری شرکت نکرد اما با توجه به بهبود وضعیت بدنی اش قرار است امروز یا فردا در اردوی تیم ملی خود را به کارلوس کی روش برساند.

رویای حضور در جام جهانی برای این 5 بازیکن به پایان رسیده است. مخصوصا برای محمد محبی. بازیکنی که به بهانه همراهی تیم ملی در جام جهانی از سانتا کلارا به استقلال آمده بود. او با به ثمر رساندن 4 گل برای استقلال در هفته های اخیر بهترین بازیکن استقلال در فاز تهاجمی بوده و پس از قهرمانی در سوپرجام با آبی ها انتظار می رود در لیست نهایی تیم ملی برای سفر به دوحه قرار گیرد اما او مانند بقیه 4 بازیکن، او جام جهانی را تماشا خواهد کرد. و اونایی که امروز یا فردا اسامیشون اعلام میشه. اما فوتبال برای همه این بازیکنان به خصوص محمد محبی ادامه دارد و کارلوس کی روش به این بازیکنان پیام داد که امیدوار باشند در اردوی تیم ملی بمانند زیرا بعد از جام جهانی جام ملت های آسیا است و مطمئنا در راه و بعد از جام جهانی ترکیب تیم ملی تغییر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید