حردانی فاش کرد: از شنیدن آن شوکه شدم!

حردانی فاش کرد: از شنیدن آن شوکه شدم!

خبر قطع همکاری باشگاه نساجی مازندران با ساکت الهامی و اعلام این باشگاه مبنی بر اینکه اتفاقی در رختکن این تیم پس از دیدار هفته بیست و ششم مقابل مس رفسنجان رخ داده و در چنین تصمیمی تاثیرگذار بوده است، شایعات مختلفی درباره اتفاقات داخل رختکن نساجی در فضای مجازی آورده است.

یکی از مواردی که در فضای مجازی درباره اتفاقات رختکن نساجی پس از دیدار با کپر رفسنجان منتشر شد، شایعه انتقادات تند و مشاجره لفظی خاموش با هم تیمی خود صابر حردانی بود که این جناح نساجی این موضوع را تکذیب می کند.

صابر حردانی درباره قطع همکاری باشگاه نساجی با ساکت الهامی و بحث درگیری لفظی این سرمربی با وی گفت: حتی یک درصد این موضوع صحت ندارد. تعارض و این مشکلات به چه معناست؟ آیا این شایعات زشت در فضای مجازی می تواند صحت داشته باشد؟

وی ادامه داد: آقای ساکت با همه بازیکنان مانند برادرشان رفتار می کرد و آنها بسیار مورد احترام هستند. این حرف هایی که در فضای مجازی دیدم واقعا زشت و شرم آور است.

بازیکن نساجی مازندران افزود: من کاری به تصمیم باشگاه ندارم اما با توجه به شایعات زشتی که در مورد من مطرح کردند باید بگویم این مشکلات اصلا وجود نداشت. آیا ممکن است آقای ساکت چنین کاری انجام دهد؟ بعضی ها دروغ گفته اند و من نمی دانم هدفشان چیست.

حردانی یادآور شد: قبل از اینکه بخوابم ناگهان این شایعات زشت و صحبت های ساختگی دعوا در رختکن تیم را در فضای مجازی دیدم که خوابم برد و شوکه شدم. آیا می توان این همه دروغ را ساخت؟

دیدگاهتان را بنویسید