ستاره استقلال بعد از خط: من هم از تصمیم ساپینتو شوکه شدم

ستاره استقلال بعد از خط: من هم از تصمیم ساپینتو شوکه شدم

علیرضا رضایی دروازه بان تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت فعلی خود گفت: اتفاقات اخیری که برای من رخ داد کمی من و هواداران را نگران کرد و باید توضیحی بدهم. قبل از شروع فصل پیشنهاداتی داشتم که بر هیچکس پوشیده نیست و با محبت هواداران و صحبت هایی که انجام شد تصمیم گرفتم در استقلال بمانم و به فوتبالم کمک کنم. الان نسبت به پارسال دروازه بان کامل تری هستم چون با تمریناتی که داشتم شرایط جدیدتر و بهتری پیدا کردم. اگر در آن مدت فرصت بازی داشتم شاید به تیم ملی دعوت می شدم چون پارسال صحبت از ملی پوش شدن و لژیونر شدن بود. هم باشگاه و هم هم تیمی هایم می دانند که نسبت به سال گذشته بهتر تمرین می کنم.

وی درباره کنار گذاشته شدن از لیست 18 نفره بازی مقابل گل گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر گفت: این تصمیم سرمربی بود که ما شوکه شدیم اما سرمربی صلاحدید دارد. هر روز که به تمرین می روم، خودم را ارزیابی می کنم و هر روز کامل تر می شوم. قضاوت من یک قضاوت منطقی است و نمی خواهم به خودم ارزیابی گزینشی بدهم. من زیاد رسانه ها را دنبال نمی کنم و از طریق پدرم متوجه شدم که یک سری حاشیه هایی در اطرافم وجود دارد که باعث خنده ام شده است.

رضایی درباره اینکه گفته می شود او در بازی های دوستانه خطاهای فنی داشت و به همین دلیل از لیست 18 نفره خارج شد، گفت: بستگی دارد خطا را چگونه توصیف کنید. به نظر من اشتباهی نیست چون بازی دوستانه بازی آزمون و خطا است و تاکتیک ها را مرور می کنیم تا نتیجه بگیریم. اگر اشتباهی صورت بگیرد، چون بازی دوستانه است، فکر نمی‌کنم منجر به اتفاق خاصی شود، شاید دروازه‌بان‌ها در بازی‌های خیلی مهم اشتباه کنند و سال آینده همچنان در تیم باشند. اگر دروازه‌بانی اشتباه کند و بازی بعدی اشتباه شود، باید همه گلرها را بیرون بیاندازیم و هر سال 100 گلر جدید جایگزینشان کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: این اتفاقات برای من عجیب بود. من نسبت به فصل گذشته آمادگی بیشتری دارم و ساپینتو به من گفت که به تو ایمان دارد و دروازه بان بزرگی خواهی شد و به من توصیه و انگیزه می دهد. این اتفاقات ممکن است برای مردم ناراحت کننده باشد، اما برای من بی ربط است. صحبت های زیادی در مورد من وجود دارد و من فقط به آقای ساپینتو و تصمیمات او و نوع بازی های تیم های دیگر نگاه می کنم. با اینکه رسانه ها می گفتند دروازه بان سوم شده ام اما یک سری پیشنهاد داشتم اما مطمئنم در آینده اتفاقات خوبی خواهد افتاد. وقتی دروازه بانی سابقه حضور در تیم قهرمانی را دارد و فرصت بازی در کنار سیدحسین حسینی و رشید مظاهری را داشته و عملکرد درخشانی داشته است، پیشنهاداتی دارد اما من فقط به آن مسائل نگاه می کنم و از تماشای آنها لذت می برم.

وی افزود: “آنچه که من احساس می کنم درست است این است که می توانم تحصیلاتم را ادامه دهم و آن را به خوبی انجام دهم.” باید برنامه شغلی خود را پیش ببرم. حدس و گمان های زیادی در مورد عملکرد من وجود دارد، اما من هر شب خودم را ارزیابی می کنم و از مشاوران مناسب استفاده می کنم و فقط به بهبود و کسب عملکرد خوب فکر می کنم و مطمئن هستم که مردم این را خواهند دید و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد. .

رضایی درباره شرایط آبی پوشان پایتخت و اینکه با 14 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارند، گفت: تمرینات خوب و منظمی داشتیم. استقلال بازیکنان باکیفیت تری دارد و انتظار بیشتری از این تیم می رود. نسبت به پارسال تغییرات زیادی نداشتیم و بازیکنانمان را حفظ کردیم و بازیکنان جدید آوردیم. امیدوارم این روند رو به رشد و بازی زیبا با نتیجه ادامه پیدا کند. امیدوارم هواداران استقلال که صاحب تیم هستند احساس رضایت کنند و همه کسانی که به تیم کمک می کنند بازی کنند و به زمین بروند. خوشحال می شوم جزو کسانی باشم که می توانند به استقلال و هوادارانش کمک کنند و اگر روزی بفهمم نمی توانم این کار را انجام دهم، یک روز هم اینجا نمی مانم زیرا حدود 40 میلیون هوادار استقلال منتظر موفقیت استقلال هستند. . من به عنوان فردی که به عنوان سرمایه باشگاه استقلال درج شده است وظیفه ای مهمتر از پاسخگویی به شایعات دارم و این صحبت ها به دلیل نگرانی هواداران بوده است. شرایط خوبی دارم و منتظر فرصتی هستم تا هواداران را راضی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید