حرکات ساپینتو عجیب است

حرکات ساپینتو عجیب است

منصور رشیدی درباره تغییر مدیریت باشگاه استقلال گفت: از جزئیات این ماجرا اطلاعی ندارم اما برایم جای تعجب است که چرا مسئولان ورزش یک شبه تغییراتی انجام دادند. با این حال حاجی مرد شناخته شده ای برای باشگاه استقلال است که سابقه بسیار خوبی در مدیریت باشگاه دارد و برای او آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: فتح الله زاده در فصل نقل و انتقالات لیگ عملکرد بسیار خوبی دارد و باید گفت که هر سال دو یا سه بمب قوی برای منفجر کردن دارد. حاجی این کار را می کند و می داند که برای سربلندی استقلال چه باید بکند. به نظر من او بهترین سرمربی استقلال است.

منصور رشیدی سرمربی پرتغالی استقلال در خصوص عملکرد ساپینتو گفت: درست است که ساپینتو برای اولین بار به ایران آمد و در لیگ برتر فعالیت کرد اما در 9 هفته گذشته نتوانسته فوتبال ایران را بشناسد. .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه سرمربی استقلال نسبت به قضاوت های داوران حساسیت زیادی دارد و حرکات عجیبی از خود نشان می دهد که چندان جالب نیست. او در نهایت جریمه و محروم شد اما مطمئن باشید این جریمه ها و محرومیت ها به ضرر استقلال بود.

پوشان دروازه بان سابق آبی ها در پایان به عملکرد مدافع حسینی استقلال اشاره کرد و گفت: حسینی بهترین مدافع حال حاضر فوتبال ایران است. او فصل گذشته در هر بازی چندین سیو دیدنی انجام داد تا یکی از ارکان قهرمانی استقلال در لیگ برتر باشد. کاپیتان استقلال در این فصل نشان داد که آمادگی خوبی دارد و به همین دلیل از سوی کی روش به تیم ملی دعوت شد. با توجه به اینکه محمدرضا اخباری مدافع تراکتور نیز اخیرا عملکرد خوبی داشته، او هم انتخاب شده است، اما فکر می کنم حسینی یکی از سه دروازه بان اصلی ایران در جام جهانی قطر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید