حرکات و واکنش های عجیب ستاره پرسپولیس پس از بی نظمی

حرکات و واکنش های عجیب ستاره پرسپولیس پس از بی نظمی

پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر موفق شد با دو گل ذوب آهن را شکست دهد که این اتفاق پس از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس رخ داد.

عیسی القطر که خودش پنالتی را اجرا کرده بود توپ را گرفت و همچنان سعی داشت خودش پنالتی را اجرا کند. مهدی ترابی که اولین زن پنالتی پرسپولیس محسوب می شود به سمت عیسی رفت و قصد داشت توپ را از او بگیرد و پنالتی را اجرا کند. القطری که خودش اصرار به پنالتی داشت به ترابی گفت می خواهم پشت پنالتی بایستم و برای پرسپولیس گل بزنم. اصرار ترابی بی فایده بود و مرغ القطر یک پا داشت.

یحیی گل محمدی با دیدن این صحنه بلافاصله وارد عمل شد و اعلام کرد که ترابی پنالتی می زند. یحیی خطاب به القطر اعلام کرد که تصمیم می گیرد چه کسی پشت پنالتی و ضربه زدن باشد.

عیسی که از این موضوع بسیار ناراحت شده بود پس از پنالتی ترابی خوشحالی نکرد و در تعطیلات بازیکنان حاضر نشد. دقایقی بعد گل محمدی القطر را حذف کرد و عبدی را جایگزین او کرد. نکته عجیب این است که بدشانسی القاطر پس از تغییر نیز ادامه داشت و این از چهره او کاملاً مشخص بود.

در نهایت حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی پس از تعویض عیسی رفت و سعی کرد او را آرام کند تا اتفاق بدتری نیفتد.

عکس | اختلال شدید ستاره پرسپولیس; حرکات و واکنش های عجیب/ گل محمدی تعیین تکلیف می کند

القطر در دیدار مقابل کپر رفسنجان نیز این کار را تکرار کرد و یک بار در مرحله گروهی فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا، محمدحسین کنعانی زادگان نیز با القطر حرکتی مشابه انجام داد.

به نظر می رسد یحیی گل محمدی باید فکری به حال این موضوع کند تا یک بار برای همیشه تکلیف پنالتی گرفتن در بازی های پرسپولیس مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید