پاس از کنار رونالدو ستاره پرسپولیس; حرکات تعصب و وفاداری را متوقف کنید

پاس از کنار رونالدو ستاره پرسپولیس;  حرکات تعصب و وفاداری را متوقف کنید

تجربه نشان داده است که اخبار منتشر شده توسط رسانه های ورزشی معدود اما معتبر در قطر معمولاً به حقیقت می پیوندد. آنها بارها خبرهای مهمی از انتقال بازیکنان ایرانی به لیگ کشورشان منتشر کرده اند که اگرچه در وهله اول قاطعانه تکذیب شد اما به مرور زمان تایید شد. در واقع دلیلی وجود ندارد که رسانه های قطری درباره یک فوتبالیست ایرانی دروغ بنویسند. همه اینها را گفتیم تا یادآوری کنیم که خبر 22 ماه پیش قطری ها مبنی بر پیوستن شجاع خلیل زاده به الاهلی قطر از آب در آمد و این بازیکن رسما قراردادش را امضا کرد.
خلیل زاده دو سال پیش در انتقالی جنجالی از پرسپولیس جدا شد و به الریان قطر پیوست.

او در آن زمان تلاش زیادی کرد تا با این انتقال که ظاهرا انگیزه مالی داشت، ادعاهای بی پایان خود مبنی بر تعصب خود به پرسپولیس را از بین نبرد. پس شجاع به مهدی رسول پناه مدیر وقت باشگاه پناه برد و او را قربانی کرد. او گفت که آزار و اذیت باشگاه باعث شد تا به قطر برود، اگرچه در آن زمان نمی شد باور کرد. همینطور که جلوتر رفتیم، خلیل زاده بارها اعلام کرد که به پرسپولیس برمی گردد.

پیش بینی ها حاکی از آن بود که این مدافع 33 ساله پس از پایان قراردادش با الریان به ایران بازمی گردد اما با نزدیک شدن به روزهای آن قرارداد، به یکباره علاقه الاهلی برای جذب خلیل زاده نمایان شد. او سپس خود را بهانه می کند که زیر نظر آل رایان است و باید به تیمی که آنها می خواهند برود. هواداران پرسپولیس اما خبر انتقال او به قطر را بازنشر کردند؛ آنچه او نشان داد این بود که خلیل زاده دو سال در زندان بوده و این بازیکن آزاد شده است. در همان زمان یک روزنامه نگار قطری نیز این موضوع را تایید کرد.

داستان ساده است؛ خلیل زاده می خواست در قطر بماند، اما باز هم آن ژست تعصب و وفاداری را از دست نداد. حالا او در انتقالی که برای همه قابل پیش بینی بود و البته به عنوان بازیکن آزاد و با میل کامل این بازیکن به الاهلی پیوست. بنابراین شجاع حداقل یک فصل دیگر از محدوده پرسپولیس خارج خواهد شد. چه کسی تا به حال فردا را تماشا کرده است. شاید او دیگر فرصت پوشیدن پیراهن قرمز را نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید