واکنش عجیب گل محمدی به حرکات خطرناک ستاره پرسپولیس

واکنش عجیب گل محمدی به حرکات خطرناک ستاره پرسپولیس

یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان گفت: برد امروز را مدیون هواداران هستیم. من از آنها تشکر می کنم. من معتقدم هواداران آن چهار گل را به ثمر رساندند.

وی ادامه داد: در شرایطی هستیم که کسب سه امتیاز هدف اصلی ما بود و برای این بازی برنامه داشتیم و خیلی خوب شروع کردیم. ما میل زیادی برای پیروزی داشتیم و این تا پایان بازی مشخص بود.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان با رویکرد عالی وارد این دیدار شدند. آنها بازیکنان بزرگی هستند و این شرایط را بسیار تجربه کرده اند و می دانند که در این شرایط باید تا آخرین لحظه تمرکز کنند. خدا را شکر در بازی امروز این اتفاق افتاد و مقابل یک تیم خوب عملکرد قابل قبولی داشتیم. همچنین باید از تیم داوری تشکر کنم که با وجود بازی فشرده، بازی را به خوبی مدیریت کردند.

گل محمدی خاطرنشان کرد: لیگ همچنان ادامه دارد و کار را تمام نکرده ایم. در هفته آخر یک بازی مقابل نساجی داریم و باید ریکاوری خوبی داشته باشیم تا بتوانیم در بازی نساجی نمایش خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اهمیت دیدار آخر تیمش با نساجی گفت: این دیدار جای فکر کردن به سوال و مشکل نیست و فقط باید به پیروزی فکر کرد. باید بتوانیم به خوبی ریکاوری کنیم و با آمادگی کامل به مصاف نساجی برویم.

وی همچنین درباره خونسردی تیمش در هفته های اخیر بیان کرد: همانطور که گفتم تیم ما بازیکنان باتجربه ای دارد که قبلا این شرایط را تجربه کرده اند. بنابراین آنها وضعیت فعلی را درک می کنند. آنها راه را بلدند و می دانند چه کنند. ما هم کمک می کنیم.

گل محمدی در خصوص اقدامات خطرناک علیرضا بیرانوند و اینکه آیا اخطار می دهد یا خیر، گفت: در این مواقع و مواقع حساس ریسک کار باید کمتر باشد. بیرانوند در این فصل خیلی به ما کمک کرده است و خیلی از موقعیت هایی که به دست آوردیم و گلزنی کردیم به خاطر بازی خوب بیرانوند بود اما او باید ریسک را کاهش دهد. بعد از بازی با او صحبت کردم. گلر دروازه بان با تجربه و یکی از ارکان دفاعی تیم ماست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره قرعه کشی تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: نسبت به سایر گروه ها شرایط خوبی داریم. در هر صورت ما از این مرحله عبور خواهیم کرد. مرحله بعدی مهم این است که با کدام تیم بازی کنیم. معتقدم با بازیکنان و کادرفنی خوبی که داریم تیم ملی به فینال می رود.

دیدگاهتان را بنویسید