حرکت جالب همسر مهدی کایدی پس از قهرمانی در پرسپولیس/عکس

حرکت جالب همسر مهدی کایدی پس از قهرمانی در پرسپولیس/عکس

راز مهدی کایدی در روزهای خوش اوست و در حال حاضر با 12 گل زده دومین گلزن لیگ است. مهدی قیدی یکی از معروف ترین و پرحاشیه ترین بازیکنان است و نیمی از شهرت او به خاطر همین جنجال هایی است که خواسته یا ناخواسته پیرامون او و همسرش ایجاد می شود! خود مهدی کایدی آنقدرها هم اهل بازی نیست، البته اکثر فوتبالیست های مرد اینطور هستند و اکثر همسرانشان علاقه دارند در چنین چیزهایی دیده شوند.

ستاره معصومی همسر مهدی خان است که همیشه با فاصله سنی عجیبشان دیده می شد، اما باید گفت ضرب المثلی هست که می گوید علف باید در دهان بز ناز بیاید! ستاره معصومی را شاید بتوان یکی از جنجالی ترین زنان در بین همسران بازیکنان دانست که در حال حاضر بیش از نیم میلیون دنبال کننده دارد. همسر سپهر حیدری رکورد فالوور زد اما باید گفت که به عنوان یک ستاره زن جسور و جنجالی در صدر است!!! ستاره معصومی استوری های زیادی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کند و گاهی از تصاویر خاصی برای پست های خود استفاده می کند. اما این بار در داستان خانم خانم شاهد صحنه ای عاشقانه بودیم که با یک جمله کوتاه به پایان رسید. در زیر می توانید آن داستان را ببینید.

مهدی کایدی تا اینجای کار نشان داده که همسرش تنها زن او نیست و به نوعی اوست که تمام اتفاقات زندگی شخصی و فوتبالی مهدی را رقم می زند و از طرفی او هم تبدیل به الاغ شده است. مدیر برنامه استیج برای مهدی! ستاره معصومی هفت سال از مهدی بزرگتر است و تا به حال مهدی بارها از حرف های کاربران ناراحت شده است، اما مشخصا چیزی که کاملا مشخص است ستاره معصومی به هیچ وجه این چیزها را به خود نمی آورد. باید از غم این چهره شاد باشم.

در سال 1377 مهدی قیدی و سهرا بانو زوج شدند و تک نفره مهدی قیدی دوتایی شدند و حالا قوی تر از قبل جلو می روند.

تا به حال هنوز چهره سارا معصومی را ندیده اید، اما با این زن دهه هفتادی بیشتر آشنا خواهید شد. چرا که ستاره معصومی انواع درمان های زیبایی، ژل های تزریقی، بوتاکس و خلاصه هر آنچه که فکرش را بکنید انجام داده است و همیشه با آرایش مناسب و البته فیلتر اینستاگرام دیده می شود.

اما همین سال گذشته بود که ستاره معصومی با چهره او آشنا شد. منظورت چیه؟ خانم خانم در حالی که زنده بود و روی صورتش فیلتر بود، درد مردمی را کشید که چهره آنها را فیلتر می کند و هر چه واقعی است نمایان است.

دیدگاهتان را بنویسید