همسر مهدی کایدی به خدا پناه برد/عکس

همسر مهدی کایدی به خدا پناه برد/عکس

از زمان بازگشت مهدی کایدی به ایران برای حضور در اردوی تیم ملی، حضور این زوج در اینستاگرام به حداقل ممکن رسیده است. مهدی کایدی در ایران به ویروس کرونا مبتلا شد و همسرش به مشهد رفت و امام رضا را زیارت کرد. مدتی است که شایعاتی مبنی بر جدایی مهدی کایدی و همسرش به گوش می رسد. مهدی قیدی و ستاره معصومی دیگر مانند گذشته عکس های خود را منتشر نکردند. همچنین سهرا معصومی، همسر مهدی کایدی نیز با انتشار مطالبی کنایه آمیز در صفحه خود به این جنجال دامن زد. این زوج هفته گذشته با انتشار یک عکس عاشقانه با هم به همه شایعات پایان دادند.

مهدی کایدی ستاره فوتبال ایران زندگی پرمشغله ای دارد. مهدی کایدی با ستاره معصومی در ایران ازدواج کرد که زندگی مهدی کایدی را تغییر داد. مهدی کایدی و ستاره در ابتدای فصل راهی امارات شدند. مهدی کایدی و ستاره در دبی زندگی مجللی داشتند و هر روز به مهمانی های گران قیمت می رفتند.

این ستاره دیروز در مورد وضعیت مالی خود نوشت و از طرفدارانش خواست تا از تجربیات خود بنویسند. این داستان احتمالا برای افزایش فعالیت صفحه شخصی او برای رشد بیشتر با الگوریتم های اینستاگرام است و مشکل بی پولی یا ورشکستگی این زوج واقعا شایعه ای نادرست بیش نیست.

دیدگاهتان را بنویسید