حرکت زیبای کنعانی ها برای بازیکن خوزستانی

امین مروانی بازیکن تیم استقلال ملاطانی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و گل پیروزی استقلال را مقابل چادرملو به ثمر رساند تا تیمش در رده دهم جدول قرار گیرد اما پس از این دیدار عکسی از این بازیکن در طول سال این هدایا برای جلب توجه فوتبالدوستان انجام شد. تصاویر امین به سرعت در اینترنت پخش شد و بسیاری از ستاره های فوتبال تصویر این بازیکن را مشاهده کردند.

سپس یکی از بازیکنان که اتفاقاً هم ولایتی مروانی است با او تماس می گیرد. درباره محمدحسین کنعانی زادگان بازیکن تیم ملی قطر و باشگاه الاهلی است. محمدحسین که او هم خوزستانی است و از قضا به سختی به این درجه از موفقیت رسید با دیدن تصاویر تجارت امین حسابی احساساتی شد و بلافاصله از طریق دوستانش با او تماس گرفت.

کنعانی زادگان که همین چند روز پیش برای کمک به مردم زلزله زده پیراهن خود را فروخت، باز هم دست به کار شد و به امین قول داد تمام تلاشش را برایش بکند. شنیدیم که در این گفتگو کنعانیان نیز به مروانی قول مساعدت مالی دادند و در کمتر از چند ساعت به وعده خود عمل کرد و مبلغی را به حساب امین واریز کرد تا او بتواند امور خود را به پایان برساند. مروانی از تماس ستاره تیم ملی با او و تشکر از زحمات او بسیار خوشحال شد.

پس از این اتفاق با محمدحسین کنعانی زادگان تماس گرفتیم. وی به خبرروزی گفت: دوست ندارم زیاد در این باره صحبت کنم. هر کاری که کردم از ته دل بود. می خواستم هر کاری از دستم بر می آید برای آمین انجام دهم. او با استعداد است و می تواند یک فوتبالیست موفق شود. من خودم به سختی فوتبالیست شدم و کاملاً درک می کنم. من می خواهم امین به آرزویش برسد و اگر بتوانم کاری انجام دهم با تمام وجود انجام خواهم داد.

وی افزود: مبلغ دریافتی از فروش پیراهن تیم ملی به طور کامل صرف خرید اقلام مورد نیاز مردم خوی شد و تا 48 ساعت آینده این اقلام به خوی ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید