حرکت عجیب استراماچونی مقابل قرمزها

حرکت عجیب استراماچونی مقابل قرمزها

آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال که در جام جهانی توانست توجه زیادی را به عنوان کارشناس تلویزیونی به خود جلب کند، پس از آن رقابت ها به استخدام شبکه DAZN درآمد و حالا کاملا در نقش یک کارشناس جنجالی فرو رفته است. ; به این ترتیب حرکت عجیب او در دیدار هفته آینده سویا و رم در فینال لیگ اروپا، خشم هواداران رم را برانگیخت.

خود استراماچونی زمانی هدایت تیم جوانان رم را برعهده داشت، اما او به عنوان یک بازیکن ورودی به حساب می آید. به همین دلیل وقتی در این برنامه به کیفیت تیم سویا و عملکرد خوب بازیکنان این تیم پرداخته شد، او دست خود را به روشی که به زبان ایتالیایی انجام می شود برداشت تا مورد توجه قرار نگیرد.

او در واقع با این حرکت دست برای تیم اسپانیایی آرزوی موفقیت کرد، زیرا می دانست که دوربین های این برنامه تلویزیونی حرکات او را به طور کامل ضبط می کنند و این موضوع به جنجال بزرگی تبدیل شد. بنابراین هواداران رم با انتشار تصویری از او در شبکه های اجتماعی به شرمندگی او واکنش نشان دادند.

رم که سال گذشته جام کنفرانس را به دست آورد، به فینال لیگ اروپا امسال راه یافت و چهارشنبه شب آینده در بوداپست به مصاف سویا خواهد رفت. تیمی که به دلیل قهرمانی های متوالی لیگ اروپا در دو دهه اخیر به عنوان متخصص این رقابت ها شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید