حریف نقره ای پرسپولیس داغ شد

حریف نقره ای پرسپولیس داغ شد

رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح زیر اعلام شد:

* دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در هفته نوزدهم برگزار شد و تخلفاتی از سوی تیم صنعت نفت آبادان به دلیل تخلفات تیمی (7 اخطار) و پرتاب اشیا و پرتاب لیزر، توهین به بازیکنان حریف از سوی تیم تعیین شده صورت گرفت. تماشاگران. این تیم یک میلیارد ریال جریمه می شود. این رأی قابل تجدیدنظرخواهی است.

* دیدار تیم های فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی در هفته بیست و یکم برگزار شد. با توجه به تخلفات تماشاگران تیم فولاد خوزستان با پرتاب لیزر که منجر به قطع بازی و استفاده از شعارهای توهین آمیز و پرتاب ترقه و حضور تماشاگران در زمین مسابقه شد؛ این تیم به پرداخت 2 میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل اعتراض است.

همچنین کمیته انضباطی اعلام کرد در صورت تکرار این عمل توسط تماشاگران تعیین شده در مسابقات بعدی جرایم سنگین تری اعمال خواهد شد.

* دیدار تیم های نود ارومیه و پیکان تهران از سری رقابت های حذفی جام حذفی برگزار شد و سعید موزاده مربی تیم نود ارومیه با مسئول بازی برخورد نادرست کرد. وی به مدت 6 ماه از حضور در کلیه مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم است و باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی بپردازد.

حمید عبدالوند سرمربی تیم نود ارومیه به دلیل اعتراض به مسئولان بازی و تعرض به داوران مسابقه به مدت 6 ماه از کلیه مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم و یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده است. تقصیر پرداخت نقدی

تیم نود ارومیه به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطار، پرتاب اشیاء به اطراف کمک داور که باعث قطع بازی، توهین و فحاشی تماشاگران این تیم به مسئولان مسابقه شد، باید 510 میلیون ریال جریمه شود.

تیم نود ارومیه به دلیل تخلف از اصول کلی باید 510 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

آرای فوق قابل تنظیم است.

دیدگاهتان را بنویسید