سرمربی تراکتورسازی بر سر جنجال نقره پرسپولیس داغ شد؟

سرمربی تراکتورسازی بر سر جنجال نقره پرسپولیس داغ شد؟

پرسپولیسی ها که با انگیزه پیروزی مقابل تراکتورسازی و کم کردن فاصله با سپاهان و همچنین جبران شکست دور اول به مصاف تراکتورسازی شده بودند، در نهایت با گل دوم وحدت حنانوف به آنچه می خواستند رسیدند تا این دیدار مهیج را به سود خود به پایان برسانند.

اما یکی از اتفاقات ویژه این دیدار، گرفتن پنالتی به سود تراکتور بود. این پنالتی در شرایطی اتفاق افتاد و به درستی توسط وحید کاظمی داور اعلام شد که پاکو خمس در کنفرانس قبل از بازی به شدت به تعصب داوران واکنش نشان داد و مدعی شد برای تیم هایی مثل پرسپولیس راحت پنالتی گرفته می شود و اینطور نیست. مورد برای تیمش

در این دیدار اما وحید کاظمی در ضربات پنالتی تصمیم درستی به سود تراکتور گرفت و بدون اعتراض پرسپولیسی ها با این صحنه مواجه شد. از سوی دیگر پرسپولیسی ها قبل از گل پیروزی و در موقعیتی مناسب از عیسی آل کثیر سرنگون شده در محوطه جریمه حریف مدعی پنالتی شدند که کاظمی قاطعانه آن را رد کرد تا مشخص شود ادعای خمس درست نبوده است. باید می شد و داوران فوتبال ایران نیز سعی می کنند تا حد امکان از اشتباهات تصمیمات خود بکاهند.

این دیدار مهیج در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود پرسپولیس به پایان رسید تا یحیی گل محمدی همچنان به دنبال کسب یک امتیاز از صدر برای سپاهان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید