پرسپولیس در کمیته انضباطی نقره داغ بود

پرسپولیس در کمیته انضباطی نقره داغ بود

دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار شد. باشگاه پرسپولیس به دلیل پرتاب سنگ و بطری آب به سمت داوران و بازیکنان تیم حریف و فحاشی به بازیکنان و تیم مقابل توسط تماشاگران یک میلیارد ریال جریمه شد. این رأی قابل تجدیدنظرخواهی است.

باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل استفاده از شعارهای موهن از سوی تماشاگران تعیین شده به 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود. این رای نهایی است.

* دیدار دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان برگزار شد و علیرضا منصوریان سرمربی فولاد خوزستان با مسئول بازی برخورد نادرست کرد. وی به 6 ماه انفصال از سمت مشروط و پرداخت یک میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

* تیم فولاد خوزستان به دلیل پرتاب اشیا توسط تماشاگرانش به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظرخواهی است.

*تیم استقلال تهران به دلیل پرتاب اشیا توسط تماشاگرانش که منجر به توقف بازی شد، باید 700 میلیون ریال جریمه بپردازد. این رای نهایی است.

* دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و مس رفسنجان برگزار شد. تیم مس رفسنجان با اخطار 5 بازیکن باید 200 میلیون ریال جریمه بپردازد. این رای نهایی است.

تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل پرتاب ترقه و مواد منفجره توسط تماشاگرانش باید 700 میلیون ریال جریمه بپردازد. این رأی قابل تجدیدنظرخواهی است.

* امیر خجینیا لیل آبادی عکاس تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل بدرفتاری با یکی از مسئولان مسابقه به یک سال محرومیت مشروط از ورود به محل مسابقه و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای نهایی است.

دیدگاهتان را بنویسید