کمیته اخلاق این بازیکن را نقره داغ کرد

کمیته اخلاق این بازیکن را نقره داغ کرد

کمیته اخلاق نظر خود را در مورد مسابقات دسته دوم اعلام کرد زیرا:

بر اساس رای قطعی، رضا ابراهیمی و مجید کلهری به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

هاتف شیخ لاری نیز به دلیل قطعیت حکم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی و 6 ماه محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

بر اساس حکم دیگری، امیرحسین پاپی زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه خرمرود به پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبالی، فوتسالی و ساحلی محکوم شد. فوتبال.

علی اکبر دیندار به دلیل کلیه فعالیت های مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به پانصد میلیون ریال جزای نقدی و پنج سال حبس محکوم شد.

کمیته اخلاق همچنین آرای برخی از تیم های حاضر در گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور را به شرح زیر صادر کرد:

باشگاه سردار بوکان: محکوم به گرفتن 9 امتیاز از این تیم در فصل 1401-1400 و پرداخت پنج میلیارد ریال جریمه نقدی.

باشگاه شهید قندی یزد: در فصل 1399-1399 به اخذ 6 امتیاز از این تیم و پرداخت پنج میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه شاهین بندر امیری: در فصل 1399-1399 به اخذ 6 امتیاز از این تیم و پرداخت پنج میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

سروش ساعدی: وی به دلیل کلیه فعالیت های مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به هفت سال حبس تعزیری و پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بهنام رسومی نیا: به دلیل کلیه فعالیت های مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به دو سال حبس تعزیری و پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

امید سلطانی: وی به دلیل کلیه فعالیت های مربوط به فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به دو سال حبس تعزیری و پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

سید مصطفی نوربخش: وی به دلیل کلیه فعالیت های مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به دو سال حبس تعزیری و پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مهران مرادعلی: وی به یک سال محرومیت از کلیه فعالیت های مربوط به فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رسول طهماسبی: وی به شش ماه محرومیت از کلیه فعالیت های مربوط به فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی (انفصال نیمی از شش ماه باقی مانده با دریافت و اعمال نیمی از محرومیت یک ساله) و پانصد جزای نقدی محکوم شد. میلیون ریال

دیدگاهتان را بنویسید