حسن نوری زاده سرپرست فرمانداری شهرستان سراس شد

ساعت: 20:58 تاریخ انتشار: 1401/01/16 کد خبر: 1819847

طی حکمی از سوی استاندار خراسان رضوی حسن نوری زاده به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سرس منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس، طی حکمی از سوی استاندار خراسان رضوی حسن نوری زاده به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سرس منصوب شد.

حجت الاسلام محمد بختیاری امام جمعه سرخس در مراسم تکریم و تقدیم فرماندار سرخس که امشب در محل شهرداری این شهرستان برگزار شد، گفت: دولتی که با اتکال به خدا و اعتقادات دینی و حفظ ارزش های دینی پای کار بیاید، این دولت قطعا بهترین خدمات را خواهد داشت.

امام جمعه ساراس گفت: حل برخی مشکلات زمان بر است زیرا مشکلات عمیق است.

راه برای رشد سرخس باز است

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به شهرستان ساراس گفت: به نمایندگی از مردم شهرستان سراس از حضور رئیس جمهور به عنوان مایه خیر و برکت تشکر می کنم.

حجت الاسلام بختیاری گفت: هرچه به مردم خدمت شود کافی نیست زیرا مردم ولی ما هستند.

سراکس جمعه اضافه کردم: مسئولان برای رفع مشکلات شهرستان سارا که بارها به آن اشاره شده تلاش کنند. ساراس زیرساخت خوبی دارد و راه را برای توسعه سارا هموار می کند.

مسئولان باید کاری کنند که مردم به این نظام مقدس ترغیب شوند

امام جمعه اهل سنت سرخس نیز در این نشست گفت: دشمنان تلاش می کنند مردم نظام اسلامی را ناامید کنند اما از آنجایی که همه ما مدیون نظام مقدس اسلامی هستیم مسئولان باید کاری کنند که مردم به این نظام مقدس ترغیب شوند.

مولوی احمد پارسا افزود: امیدواریم فرماندار جدید در راستای توسعه شهرستان سرس و رفع تبعیض و برقراری عدالت گام های موثری بردارد.

ساخت مخزن ذخیره گاز شوریجه دی با حجم سرمایه گذاری بیش از 611 میلیون یورو

سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر دولت به خراسان رضوی گفت: تنها شهری که رئیس جمهور به آن سفر کردند شهرستان سره بود که برای ساخت شوریجه دی بیشتر بالغ بر 611 میلیون سرمایه گذاری شده است. یورو

قاضی زاده هاشمی گفت: سرمایه گذاری این پروژه توسط مپنا در حال انجام است و در این مرحله از ساخت 700 نفر ایجاد و در این مرحله از بهره برداری حدود 200 نفر استخدام خواهند شد.

وی گفت: در سال 1400 بیش از دو برابر ترانزیت ریلی داشتیم و چون راه آهن با وام 100 میلیارد تنی در راه آهن سرمایه گذاری کرده است، این امر باعث رشد بیشتر ترانزیت می شود.

نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی به تصویب سفر رئیس جمهور به سرخس اشاره کرد و گفت: یک هفتم طرح های مصوب سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی مربوط به حوزه انتخابیه سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به تفکیک لایحه منطقه آزاد سرخس از دوغارون و مازندران گفت: این موضوع در هفته دوم اسفندماه سال گذشته مطرح شد و به زودی در مجلس مطرح می شود. امیدواریم به تصویب شورا و هیئت امنا برسد.

وی گفت: بحث انتصاب فرماندار سرس باید خیلی زودتر انجام می شد اما با توجه به حساسیت های موجود، روند کار کمی طولانی شد.

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای نوری زاده اولین فرماندار بومی سرخس هستند و امیدواریم مشکلات مردم را حل کنند و پروژه های باقی مانده نیز هر چه زودتر به اتمام برسد، گاز نیز به اتمام برسد. 28 روستای باقی مانده در اسرع وقت تامین شود. نیروی محرکه سازمان های تحت کنترل او، مدیر است که می تواند حل مسئله را دنبال کند.

استعدادهای انسانی و منابع خدادادی بزرگترین طعمه سرخس هاست

هادی طباطبایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی نیز در این نشست با ویژگی های کارگزاران نظام اسلامی گفت: مردم سالاری، روحیه جهادی و پاکی باید از ویژگی های کارگزاران در نظام اسلامی باشد. “

هادی طباطبایی افزود: امروز فرصت خدمت در دست ماست که به سرعت از دست می رود و بزرگترین عبادت خدمت به مردم است که با از بین بردن نظام های اداری که مردم در آن گم شده اند می توان این کار را انجام داد.

وی گفت: دولت سیزدهم برای کمک به مردم و استفاده از نخبگان و اداره آنچه در توان داریم و مدیریت عزت عرصه بین الملل تشکیل شد.

سیاستمدار امنیتی، امنیتی و اجتماعی استان خراسان رضوی ادامه داد: تلاش ما بر این است که مدیران استان را بر اساس این معیارها انتخاب کنیم و روحیه مردمی، جهادی و پاک داشته باشیم.

طباطبایی گفت: استعدادهای انسانی و نیروی الهی بزرگترین غنیمت این شهرستان است و وجود آستان قدس رضوی ظرفیتی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

تصویب وام 600 میلیارد تومانی جاده سرخس / هیئت وزیران 16 مصوبه برای سرخس داشت.

فرماندار سابق شهرستان سرس نیز در این نشست گفت: در دوران مسئولیتم به دنبال ارتقای روابط دولت با آستان قدس رضوی بودیم. در زمینه اقتصاد و اشتغال، کارخانه‌های تولید گوگرد، کاشی، سنگ و کارگاه‌های کوچک ایجاد شد.»

محمدرضا رجبی مقدم گفت: با فعال سازی بخشهای مختلف مسئولیت های اجتماعی نفت و گاز و آستان قدس رضوی اقدامات خوبی در نقاط مختلف سرخس انجام شده است.

وی گفت: هیئت دولت در سفر به خراسان رضوی 16 مصوبه در خصوص سرخس داشت که یکی از آنها تصویب وام 600 میلیاردی جاده سرخس بود.

حسن نوری زاده سرپرست جدید استان سارا نیز در این نشست گفت: مسائل اقتصادی، پیوست اجتماعی آنها نیاز به تبیین دارد و تلاش می کنیم مشکلات مردم را به صورت شبانه روزی حل کنیم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم حسن نوری زاده به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سرس معرفی و از خدمات محمدرضا رجبی مقدم در طول خدمت وی ​​قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید