منطقه کشت گیاهان دارویی در شهرستان نهاوند تامین می شود/ توجه ویژه فرمانداری به شرکت های فناوری و دانش بنیان


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884377

فرماندار نهاوند گفت: ایجاد صنایع تبدیلی با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان کشاورزی گامی مهم در راستای توسعه اقتصادی شهرستان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدانجلسه ستاد پایگاه علمی شهرستان نهاوند به ریاست فرماندار و با حضور رئیس پارک علم و فناوری استان همدان، معاونین استاندار، بخشداران، رؤسای دانشگاه های این شهرستان برگزار شد..


ضرگام احمدوند فرماندار نهاوند نیز در این نشست گفت: نیاز به بهره وری و افزایش تولید تغییر وضعیت ساختارهای سنتی و دانش ساختن تولید است..


وی بیان کرد: بر اساس نامگذاری امسال ستاد استانی و شهرستانی از سوی مقام معظم رهبری در این راستا تشکیل شده است و بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و وظایف مشخص، این ستاد پیگیر تحقق اهداف تعیین شده در سطح شهرستان خواهد بود..


فرماندار نهاوند افزود: امروز لازم است از ظرفیت نخبگان، واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان در تمامی بخش ها به ویژه در بخش کشاورزی به عنوان بزرگترین پتانسیل شهرستان استفاده شود..


وی ادامه داد: باغبانی و محصولات کشاورزی شهرستان نهاوند یکی دیگر از ظرفیت هایی است که متاسفانه در سال های اخیر به صورت خام به فروش می رسد، بنابراین باید تلاش شود تا با بهره گیری از ظرفیت جوانان و مبتنی بر این شرایط برای ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان ایجاد شود. شرکت های دانش.


احمدوند گفت: شهر نهاوند تمام شد 500 یک نوع گیاه دارویی وجود دارد که برای اطمینان از مناطق تولید بیشتر، نیاز به مطالعه دقیق و کارشناسانه این گیاهان است.


وی گفت: نگاه دولت مردمی و نماینده عالی استانداری به شرکت های فناوری و دانش بنیان نگاه ویژه ای است و باید از این فرصت استفاده کرد..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید