حضور گسترده مردم انقلابی شهرستان سراس در راهپیمایی روز قدس ویران کننده بود


ساعت: 10:07
تاریخ انتشار: 1401/02/13
کد خبر: 1836228

امام جمعه سارا در خطبه های نماز عید سعید فطر;

حجت الاسلام بختیاری گفت: حضور گسترده فرمانداران و انقلابیون شهرستان سارا در راهپیمایی روز جهانی قدس خصمانه بود و برگ زرین دیگری بر افتخارات سارا و مردم این شهرستان که در خط الهی حرکت می کنند افزودند. مقدسین بار دیگر بیزاری خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس، حجت الاسلام محمد بختیاری امام جمعه سرخس در خطبه های نماز عید سعید فطر در سرخس با تاکید بر اینکه با پرداخت زکات فطره دل از دنیا جدا می شود، می گوید: نزدیک می شود. .

امام جمعه ساراس خاطرنشان کرد: اهل رستگاری هستند که اهل تزکیه هستند; در یک ماه روزه، جامه طاعت می پوشیم و پس از روزه باید مانند ماه رمضان، شیطان را از خود دور کنیم.

وی گفت: انسان در روز عید فطر به امام زمان خود نزدیک می شود و شبیه ترین حالت امام زمان آن روز را دارد و به او حالت شادی و سرور می دهد و این حالت شادی است. به دلیل نزدیک شدن به امام زمانش.

حجت الاسلام بختیاری گفت: امام که حجت خداست، پشتیبان همه مخلوقات است; در واقع در ماه مبارک رمضان و توجه خاص امام زمان (عج) از پنجره ولایت عبادت می شود و در این ماه یاری حضرت به انسان می شود.

امام جمعه ساراس گفت: باید بعد از این ماه بیشتر از دشمنان امام زمان (عج) بخصوص از آمریکا و رژیم صهیونیستی متنفر باشیم، باید یک روز در میان بغض کنیم.

وی در پایان از حضور گسترده و بصیرتی مردم شهرستان سراس در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد و گفت: آنان با حرکت در خط اولیای الهی انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید