بازدید سرپرست فرمانداری رشت از بیمارستان ۴۱۲ تختخوابی لاکان+تصاویر

سرپرست فرمانداری رشت در بازدید از بیمارستان 412 تختخوابی لاکان رشت از آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان برای کمک به تکمیل این پروژه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج گیلان

کیا عاشوری، سر منطقه رشت با همراهی محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مدیران سازمان خدمات شهری از پروژه بزرگ بیمارستان 412 تختخوابی لاکان رشت بازدید و در جریان روند پیشرفت این پروژه نیمه تمام قرار گرفتند.

010

سرپرست فرمانداری رشت در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه تمرکز دولت سیزدهم بر تکمیل پروژه های نیمه تمام است، گفت: پیگیری تکمیل پروژه 412 تختخوابی لاکان رشت یکی از خواسته های برحق مردم گیلان است. استان در حوزه بهداشت و درمان که از زمان روی کار آمدن دولت مردمی ایران قوی بوده است. توجه ویژه ای به آن شده و تکمیل آن با سرعت مناسبی انجام می شود و تمامی سرویس دهندگان در تلاش برای تسریع در روند اجرا هستند.

007

وی افزود: مسائل مربوط به تامین آب، برق، گاز و دسترسی مناسب به این بیمارستان امروز با حضور مدیران شهری در محل مورد بررسی قرار گرفت و در اسرع وقت جلسه ای با مدیران کل این دستگاه های خدمات رسان تشکیل خواهد شد. خلاصه و ارائه یک تصمیم اجرایی.

006

عاشوری از اتمام این پروژه خبر داد بیمارستان لاکان این امر موجب تحول در نظام سلامت استان می شود، گفت: دولت در تلاش است تا این بیمارستان را در سال آینده تجهیز و آماده به کار کند و همچنین مقدمات ساخت بیمارستان عمومی گیلان را فراهم کند.

0_003

004



آیا این خبر مفید بود؟