حضور تکواندوکاران مناطق کم برخوردار در اردوی تیم ملی اتفاق مهمی است/قضاوت ها به کنار


ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881915

بدون عذرخواهی تمام تلاشم را برای موفقیت تکواندو ایران انجام خواهم داد

کاپیتان تیم ملی تکواندو گفت: حضور تکواندوکاران مناطق فقیرنشین در تیم ملی اتفاق مهمی است و همه باید تلاش کنیم تا انگیزه کار و کسب مدال این اقوام را افزایش دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان با اشاره به سطح بالای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در این مسابقات ورزشکارانی از چین، تایلند و کره که سال ها روی سکوی المپیک بوده اند، در کشورها حضور داشته اند و این نشان دهنده سطح بالای مسابقات است.

ملی پوش تکواندوی ایران با اشاره به افتخارات کسب شده در سال های اخیر خاطرنشان کرد: از سال 90 وارد اردوهای تیم ملی شدم و به این ترتیب موفق به کسب چندین مدال رنگارنگ از جمله مدال نقره بازی های آسیایی، مدال نقره قهرمانی آسیا، مدال نقره قهرمانی آسیا شدم. مدال طلای یونیورسیاد، جهان، کشورهای اسلامی، طلای یونیورسیاد آسیایی و مدال های مختلف مسابقات و آخرین افتخار من کسب مدال طلای قهرمانی آسیا بود. سابقه کسب بهترین بازیکن آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارم و همیشه برای کسب مدال های زیادی تلاش خواهم کرد.

کاپیتان تیم ملی تکواندو ادامه داد: برای رشد و پیشرفتم برنامه های زیادی دارم و بدون بهانه تمام تلاشم را می کنم تا بهترین اتفاق برای خودم و سایر اعضای تیم ملی دختر و پسر ایران رقم بخورد. “

خدابنده تصریح کرد: از همه مردم به ویژه خانواده بزرگ تکواندو می خواهم با انرژی مثبت به شادی خود ادامه دهیم و قضاوت ها را کنار بگذاریم و به ادامه کار این تیم کمک کنیم.

وی حضور ورزشکاران مناطق کم برخوردار سراسر کشور در تیم ملی را برجسته کرد و خاطرنشان کرد: از مسئولان می خواهم انگیزه بیرونی ورزشکاران را که مشکل روزمره آنهاست حذف کنند تا ورزشکاران بتوانند بیشتر در مسابقات شرکت کنند. سخت نگیر موضوعی که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد حضور تکواندوکارانی است که از مناطق محروم وارد اردو شده اند که اتفاق مهمی است و همه باید تلاش کنیم تا با رفع مشکلات مالی انگیزه این عزیزان را برای کار و کسب مدال افزایش دهیم. مشکل این بستگان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید