حضور در کمیته پارالمپیک؟ نمیدانم چه بگویم!


ساعت: 13:18
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895573

ما در تلاشیم تا یک انتخابات ژیمناستیک برگزار کنیم

نایب رئیس مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش حرفه ای وزارت ورزش در خصوص احتمال حضور در انتخابات کمیته پارالمپیک گفت: نمی دانم در این مورد چه بگویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه عمومی و سالانه کمیته ملی پارالمپیک امروز با حضور سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

پولادگر در خصوص حضور محمود خسروی وفا در کمیته المپیک و نامشخص بودن وضعیت کمیته پارالمپیک گفت: همانطور که وجود مدیری موثر و برنامه محور موثر است، نبود چنین مدیری باعث آسیب می شود. با توجه به سبک مدیریتی و برنامه محور بودن خسروی وفا، غیبت او کمترین آسیب را به کمیته پارالمپیک وارد می کند.

پولادگر تصریح کرد: این مجموعه متکی به فرد نیست و با برنامه پیش می رود. فکر می کنم غیبت خسروی وفا تاثیرگذار باشد اما غیبت او کمترین آسیب را خواهد داشت. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که موفقیت ها رشد کند و مجموعه پارالمپیک آسیب نبیند.

در پایان مجمع پارالمپیک درباره اینکه شایعه شده شانس خوبی برای ریاست کمیته پارالمپیک دارد و آیا در انتخابات شرکت می کند؟ گفت: نمی دانم چه بگویم.

پولاداگر در خصوص انتخابات فدراسیون ژیمناستیک گفت: می گویم تلاش می کنیم تا انتخابات برگزار شود.

وی تصریح کرد: تمامی فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند تا دو تا سه ماه آینده روسای خود را خواهند شناخت.

معاون وزیر ورزش درباره برکناری تنی چند از سوی روسای هیأت های وزنه برداری استان ها گفت: طبق قانون، رئیس فدراسیون نمی تواند رئیس هیئت را برکنار کند و اگر چنین اتفاقی رخ دهد غیرقانونی است.



دیدگاهتان را بنویسید