حضور شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793383

شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه آخرین دستاوردهای خود را در زمینه خودکفایی در تامین قطعات نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار توسعه زیرساخت ها، نوسازی ناوگان و حمل و نقل کارآمد، همزمان با گرامیداشت هفته حمل و نقل صبح امروز (به نقل از شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه) در تاریخ 28 دی ماه 1400 آغاز به کار کرد. کار با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در مصلای امام خمینی (ره).

رستم قاسمی در بازدید از این نمایشگاه با حضور در غرفه شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در جریان آخرین دستاوردهای این شرکت در حوزه حمل و نقل ریلی بین شهری قرار گرفت. وزیر راه و شهرسازی در پایان این بازدید در دفتر یادبود این شرکت نوشت: در هفته حمل و نقل توانستم از دستاوردهای مترو دیدن کنم. اقدامات محترمانه دوستانم قابل تحسین است.»

پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته تا 30 آذرماه از ساعت 9 الی 19 دایر است و از علاقه مندان دعوت می شود از غرفه شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه واقع در نمازخانه بازدید کنند. امام خمینی

دیدگاهتان را بنویسید