حضور معاون اول رئیس جمهور در «امین حضور»

ساعت: 23:48
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779788

معاون اول رئیس جمهور از بازار امین تهران بازدید کرد و از نزدیک وضعیت قیمت ها در بازار لوازم خانگی را بررسی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور پیش از ظهر امروز پنجشنبه با حضور در بازار امین حضور تهران، از نزدیک وضعیت قیمت ها در بازار لوازم خانگی را بررسی کرد و با تجار و خریداران گفت و گو کرد.

در این بازدید که حدود دو ساعت به طول انجامید، محمد محبر در گفت و گو با صاحبان مغازه ها، عمده فروشان و خرده فروشان وضعیت تولید داخلی و واردات لوازم خانگی و همچنین شکایات برخی خرده فروشان و خریداران از افزایش قیمت ها را بررسی کرد. من مشکلات عرضه و تقاضا را در این بازار شنیدم.

وی ابراز امیدواری کرد: دولت بتواند با نظارت و همکاری مستمر با تولیدکنندگان، وضعیت این بازار را تثبیت کند و در جهت کنترل قیمت ها و رفع مشکلات مردم گام بردارد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در حاشیه این بازدید تلفنی با برخی از مدیران عامل کارخانه های بزرگ داخلی گفت و گو کرد و با اشاره به مطالب مطرح شده از سوی مردم از آنها خواست برنامه های خود را برای رسیدگی به این مسائل ارائه دهند.

گفتنی است، معاون اول رئیس جمهور در جلسه روز گذشته کارگروه تنظیم بازار، حمایت از تولید داخلی را سیاست و رویکرد اساسی دولت برشمرد و در عین حال گفت: تولیدکنندگان در راهبردهای خود باید هزینه کنند. توجه جدی به دو موضوع مهم قیمت و کیفیت کالا، زیرا اگر منافع مردم نادیده گرفته شود، دولت باید حل مشکلات مردم را در اولویت قرار دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید