حفاظت کامل از بازیکن پرسپولیس توسط فرهاد مجیدی

حفاظت کامل از بازیکن پرسپولیس توسط فرهاد مجیدی

علیرضا نیکبخت واحدی درباره دیدار روز سه شنبه استقلال مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر گفت: بازی های این دو تیم همیشه جذاب و زیبا بوده است به خصوص زمانی که هر دو در جام قهرمانی هستند. هر دو تیم از مربیان جوانی بهره می برند و به نظرم این مسابقه تقابل دو ایده جدید در فوتبال ایران است که می خواهند دارایی های خود را در زمین نشان دهند.

دیدارهای استقلال و سپاهان همیشه زیبا بوده است
وی افزود: استقلال مصدومانی مانند وریا گفوری وجود دارد اما در مجموع آرام شده و این آرامش باید ادامه داشته باشد. این آرامش را باید در کادر فنی، بازیکنان، مدیریت و حتی پیشکسوتان دید. دیدار استقلال و سپاهان همیشه زیبا و زیبا بوده است و روز سه شنبه شاهد چنین دیداری هستیم.

برخی از پیشگامان شما برای استقلال هستند
بازیکن سابق استقلال در پاسخ به شاهرخ بیانی که گفته بود برخی از پیشکسوتان از فرهاد مجیدی انتقاد کرده اند، گفت: متاسفانه پیشکسوتان استقلال در چند نفر خلاصه می شوند که به دلیل اینکه سنشان از دیگران بزرگتر است، خود را پیشکسوت خطاب کرده اند. ما دخالت نمی کنیم چون به دنبال پست در باشگاه نیستیم. بسیاری از جانبازان عزیز ما چریک بوده اند و 20 سال است که در خدمت هستند. با تغییر مدیرعامل، برخی از پیشکسوتان همچنان در باشگاه حضور داشتند. من به دنبال تخریب استقلال برای تصدی پست نیستم.

چرا استقلال باید 4 تیم پیشکسوت داشته باشد؟
نیک باخت با بیان اینکه از فوتبال اخراج شده است، خاطرنشان کرد: در این فوتبال مربیانی را می بینم که در روابط کار می کنند. هر مربی دیگری می آید و سعی می کند خودش را نابود کند. این شرط استقلال است. خنده دار است که استقلال چهار تیم پیشکسوت دارد، این نشان می دهد که ما با هم مشکل داریم. من کاری به حریف ندارم اما آنها یک تیم پیشکسوت دارند که هدایتش علی پروین است. در استقلال، پیشینیان شما همدیگر را قبول ندارند. بازی های ملی من از خیلی از پیشکسوتان بیشتر است اما به خودم اجازه تخریب و بی احترامی به کسی را ندادم. آنقدر در فوتبال قوی بودم که خیلی جواب دادم، الان در مربیگری قوی تر می شوم و بعد می آیم.

رزومه افرادی که به دنبال نابودی مجیدی هستند را بررسی کنید
وی در خصوص فرهاد مجیدی که بعد از دربی برخی از پیشکسوتان را فرگوسن ملی پوش نشان می دهد، گفت: به زندگی نامه جانبازان ویرانی و اینکه چه کردند نگاه کنید. یک وقت است که امیر گله وانی با یک جمع بندی قوی صحبت می کند. او چندین قهرمانی دارد و سرمربی تیم ملی بود اما کسانی که امتحان پس ندادند به دنبال نابودی هستند. ناکامی مجیدی برای آنها کارساز نیست چون دیگر تیمی به آنها داده نمی شود.

امیدوارم باندبازی از بین برود
بازیکن سابق استقلال گفت: استقلال روزهای خوبی را سپری می کند و امیدوارم گروه در باشگاه از بین برود. اینکه پسر عموی فلانی رئیس فرهنگستان شود یا فردی به دلیل رابطه خوب با مدیرعامل انتخاب شود، درست نیست. مردم فوتبال را به دلیل در دسترس بودن فضای مجازی خوب می فهمند. فوتبال برای همه زندگی مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید