حل مشکلات زیربنایی مرز شلمچه و خزابه تا سال 1402


ساعت: 20:17
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810585

محمد هنچی گفت: در صورت تامین اعتبارات لازم، بخشی از مشکلات زیرساختی مرز شلمچه و چذابه در سال آینده و مابقی در سال 1402 برطرف می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، محمد خانچی معاون استاندار خوزستان پیش از ظهر امروز سه شنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی اظهار داشت: این وظایف هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

وی بر تخصیص اعتبار برای اربعین حسینی تاکید کرد و افزود: در صورت تامین اعتبارات لازم، بخشی از کار در سال آینده و مابقی در سال 1402 به اتمام می رسد تا مشکلات زیرساختی هر دو مرز برای همیشه حل شود.

معاون استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه حادثه اربعین مانند زلزله و سیل نیست که باید از آن غافلگیر شویم، بلکه باید از این پس نسبت به رفع نواقص احتمالی آن اقدام کنیم، ادامه داد: اگرچه کار در سامانه امام حسین (ع) محبوب است اما اگر یکی از کارکنان برای ارائه خدمات، اگر موانعی وجود دارد، باید همین الان اعلام کند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

حنچی با یادآوری اینکه در سال 98 در مجموع 673 هزار زائر حسینی از مرز چذابه تردد کردند و یک میلیون و 671 هزار زائر حسینی نیز از مرز شلمچه عبور کردند، گفت: از سوی نمازگزاران حسینی.

وی گفت: منطقه 6 تهران، استان های فارس، بوشهر و کرمان مرز شلمچه بودند و در مجموع باید اقدامات مختلفی از جمله ساخت بیش از 300 سرویس بهداشتی، بیش از 230 سرویس بهداشتی و ساخت 2 استراحتگاه انجام می شد. زائران

معاون استاندار خوزستان گفت: در مرز چذابه شهرداری منطقه چهار تهران، خراسان رضوی، یزد، اصفهان و شرکت های ملی از مناطق نفت خیز جنوب و فولاد خوزستان شناسایی و انجام امور مختلف از جمله انجام شده است. ساخت سرویس بهداشتی و حمام و مجموعه خدمات اجتماعی نیز اعمال می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید