بازدید معاون پارلمانی و حقوقی وزیر نیرو از مرز شلمچه


ساعت: 15:30
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894353

احمد حیدری از اقدامات زیرساختی مرز شلمچه در جنوب غرب خوزستان بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، احمد حیدری معاون پارلمانی و حقوقی وزیر نیرو در سفر به شلمچه از ایستگاه تقویت فشار آب مواکب، کارخانه سیار تولید آب معدنی بهبهان، پایانه مرزی شلمچه و نقطه صفر مرزی بازدید کرد. و اقدامات انجام شده به اطلاع می رسد.

وی همچنین زیرساخت های موجود از جمله آب و برق، پایانه مسافربری و نحوه خدمات رسانی اداره برق و آب در مرز بین المللی شلمچه برای رفاه زائران اربعین حسینی را بررسی کرد.

در این بازدید نادر امیدزاده فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر، محمدرضا کرمی نژاد مدیرکل آب و فاضلاب خوزستان و علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نیز حضور داشتند.

مرز شلمچه و خزابه در غرب و جنوب غرب خوزستان دو نقطه مهم برای زائران اربعین است. برآورد می شود در اربعین امسال 2 میلیون زائر از این دو نقطه عازم کربلا شوند.

همچنین در سفر حیدری به خوزستان، نشستی در قرارگاه اربعین حسینی وزارت نیرو در سازمان آب و برق خوزستان با حضور وی و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

در این جلسه اقدامات زیرساختی انجام شده در زمینه آبرسانی و برق رسانی این 2 پایانه بررسی و مشکلات موجود در این 2 پایانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون حقوقی وزیر نیرو در امور حقوقی، پشتیبانی و مجلس در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه و چذابه بر ارائه خدمات بهینه به زائران اربعین، حضور تمامی مدیران و همکاران این صنعت در حوزه راه آهن تاکید کرد. بحث پاسخگویی و تامین زیرساخت های آب و برق در این نقطه مرزی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید