حمایت بانک کارگران رفاه از تولید و اشتغال در کشور

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل لعل غنی در نشست مشترک با مدیرعامل ذوب آهن اصفهان که در محل این شرکت برگزار شد، خدمات و پروژه های این بانک را در حوزه های مختلف برشمرد و گفت: بانکی پیشرو در زمینه خدمات ارزی محسوب می شود و با ارائه تخفیف در کارمزدها و بر اساس قوانین و مقررات بانک مرکزی، ظرفیت صدور حواله ارزی مربوطه به شرکت ذوب آهن اصفهان را دارد.

وی از امکان سرمایه گذاری مشترک این بانک و شرکت ذوب آهن اصفهان در طرح های صنعتی خبر داد و گفت: این مشارکت می تواند به صورت مستقیم توسط بانک رفاه یا شرکت های تابعه این بانک انجام شود.

دکتر لاله غنی با اشاره به شعار سال «دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی» خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اهداف شعار سال، بانک رفاه کارگران یکی از برنامه‌های پیش‌رو است. توسعه واحدهای تولیدی از جمله شرکت ذوب آهن اصفهان که با بهره گیری از ظرفیت دانش و نوآوری محور توانسته است به توانمندی های قابل توجهی دست یابد، حمایت می کند.

حمایت بانک کارگران رفاه از تولید و اشتغال در کشور

مهندس سیشانتی مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان طی سخنانی در این نشست با قدردانی از حمایت های بانک رفاه کارگران از این شرکت اظهار داشت: امیدواریم با تقویت همکاری ها بتوانیم فعالیت های شرکت را بیش از گذشته توسعه دهیم. گذشته

وی افزود: بانک رفاه کارگران و شرکت ذوب آهن اصفهان جزء خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی هستند و توسعه این همکاری ها ضروری است.این بانک همواره حامی و همکار شرکت ذوب آهن اصفهان بوده است. سزاوار قدردانی است

لازم به ذکر است مدیرعامل بانک رفاه و هیئت همراه از خطوط تولید کارخانه آهن و فولاد اصفهان بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید