حمایت جالب سیمئونه از سوارز

حمایت جالب سیمئونه از سوارز

اتلتیکو مادرید پس از سه شکست متوالی فردا میزبان گرانادا است. این تیم با سقوط در رده پنجم، 14 امتیاز کمتر از رئال است و البته باید یک بازی عقب تر انجام دهد.

در جریان بازی مقابل سویا که اتلتیکو با نتیجه 2-1 شکست خورد، لوئیز سوارز در جریان تعویض واکنش متفاوتی داشت و به دیگو سیمئونه توهین کرد. اتفاقی که واکنش های زیادی را در رسانه ها به دنبال داشت.

سیمئونه امروز در یک کنفرانس خبری پرسید: «من نظری ندارم.

سیمئونه درباره افت لوئیز سوارز در این فصل گفت: اگر تیم به خوبی شناخته شود و بتوانیم به محوطه جریمه حریف نزدیک شویم، جایی که سوارز به عنوان قاتل در آن کار می کند، طبیعتا تاثیرگذار خواهد بود. سوارز یک گلزن متولد شده است و در حال بازگشت به دوران اوج خود است. “در موردش تردیدی ندارم.”

وضعیت اتلتیکو: «در دیدارهای گذشته نتایج خوبی نگرفتیم. البته ما شایسته پیروزی در برخی مسابقات نبودیم اما پیروز شدیم. این فوتبال است. در زندگی و در فوتبال، شما چیزهایی می برید و چیزهایی را از دست می دهید. مقابل گرانادا، اما باید پیروز شویم. آنها تیم بسیار خوبی هستند و روبرت مورنو به عنوان مربی در این تیم بسیار خوب عمل می کند و آنها اخیراً نتایج خوبی کسب کرده اند. اما من به تیمم، به بازیکنانم ایمان دارم و نتایج خوبی حاصل خواهد شد. فقط باید صبور باشی، همین.

زمستان مارکت: “تمام چیزی که می توانم به آن فکر کنم بازی فردا مقابل گرانادا است و اینکه بتوانم تیم را به شرایط خوبی برگردانم.”

دیدگاهتان را بنویسید