هدیه سیمئونه برای رئال سوسیداد در متروپولیتن!

هفته دهم لالیگا

اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد صبح امروز (دوشنبه) در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مادرید به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

به گفته روزنو ، در این مسابقه که در هفته دهم لالیگا برگزار شد ، سوسیداد خیلی زود در دقیقه 7 در دزدی در وسط زمین و نابغه اسحاق اولین گل را به ثمر رساند و سورولوت را پشت سر گذاشت. در طول نیمه ، هر دو تیم موقعیت هایی داشتند و حتی رئال سوسیداد کمی بهتر به نظر می رسید ، اما در پایان هیچ گلی رد و بدل نشد.

در ابتدای نیمه دوم ، سوسیداد ستاره سوئدی دوباره استعداد خود را نشان داد و با یک ضربه آزاد زیبا دروازه اتلتیکو مادرید را باز کرد. بعد از این گل اما اتلتیکو مادرید به بازی برگشت و ابتدا در دقیقه 61 با ارسال فلیکس از جناح چپ و ضربه سر سوارز، گل اول به زمین رفت و در دقیقه 77 از روی پنالتی سوارز باز هم گل ها را جبران کرد. به در نیمه دوم اتلتیکو مادرید موقعیت های خوبی برای دروازه رئال سوسیداد ایجاد کرد اما نتوانست از آنها استفاده کند.

با این نتیجه سوسیداد 20 امتیاز ، 21 امتیاز کسب کرد و با یک بازی بیشتر از رئال مادرید به صدر جدول رده بندی لالیگا صعود کرد. اتلتیکو مادرید نیز با 18 امتیاز چهارم شد.

دیدگاهتان را بنویسید