پیروزی گرگ های پارس مقابل جاران والورده و سوارز/کیروس با پیروزی به تیم ملی بازگشت!


ساعت: 21:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۰۱
کد خبر: 1899171

دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و اروگوئه با برتری تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های ملی فوتبال ایران و اروگوئه در چارچوب اردوی آماده سازی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 19:30 امشب (جمعه – 1 مهرماه) در ورزشگاه NV Arena St. استادیوم پولیتن اتریش

در این دیدار در اتفاقی جالب نام حمیرا اسدی به عنوان سرپرست تیم ملی در لیست پیش از بازی درج شد. علیرضا بیرانوند پس از چند بازی نیمکت نشینی به عنوان دروازه بان در ترکیب تیم ملی قرار گرفت و احسان حیسفی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بست.

در نیمه اول این دیدار هر دو تیم بازی رقابتی را به نمایش گذاشتند. البته تعداد موقعیت های خطرناک بیشتر از پارسی ها بود و یاران لوئیز سوارز در 2 موقعیت شانس گلزنی قطعی داشتند اما با شانس ملی پوشان و البته واکنش توپ ها، آن توپ ها به دست آمد. هیچ راهی به هدف ایران نیست.

در نیمه دوم با تغییراتی که در کادر فنی ایران ایجاد شد، بازی تا حدی کشیده شد و حریف قصد داشت برای تیم ملی گل بزند اما با درخشش مدافعان و بیرون کشیدن توپ از روی خط دروازه. ، قفل قلعه ایران تا دقایق پایانی نیفتاد و مهدی طارمی در ضد حمله دروازه حریف را باز می کند.

این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید تا کی روش بازگشتی باشکوه و مطمئن به تیم ملی داشته باشد. کادر فنی و دستیارانش آنالیز خوبی از حریف سرشناس خود کردند که در بازی نسبت به دیدارهای قبلی تیم ملی برتری تاکتیکی نشان داد.


ایران یک
گل: مهدی طارمی – 79


اروگوئه صفر
گل:-

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند (امیر عابدزاده)، صادق محرمی، حسین کنعانی، شجاع خلیل زاده، ابوالفضل جلالی (احمد نورالهی)، سامان قدوس، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخشی (مهدی) ترابی (علی کولی زاده) و سردار آزمون (کریم انصاری فرد).

تیم ملی اروگوئه: سرخیو روش، رونالد آرائوخو، مارتین کاسرس، دامیان سوارز، ماتیاس اولیویرا، ماتیاس وسینو، فدریکو والورده، رودریگو بنتانکور، فاکوندو پلیستری، داروین نونس و لوئیس سوارز.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید