بازی دوستانه ایران و اروگوئه قطعی شد/ جنوب مقابل سوارز و کاوانی


ساعت: 11:22
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1879941

به گفته منابع اروگوئه ای، بازی دوستانه ایران و اروگوئه قطعی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیش از جام جهانی 2022 قطر، تنها یک بازی دیگر بین 19 تا 27 سپتامبر باقی مانده است و اتحادیه فوتبال انگلیس در تلاش است تا از این پنجره حداکثر استفاده را ببرد و 2 بازی تدارکاتی خوب را برای تیم ملی در نظر بگیرد.

تیم ملی ایران در اولین فیفادی تنها به مصاف تیم الجزایر رفت، در حالی که به تیم ملی ایران برای بازی مقابل اروگوئه در این کشور پیشنهاد شد، اما به دلیل دوری مسافت، دراگان اسکوچیچ سرمربی ایران مخالفت کرد و این بازی برگزار شد. انجام ندهید

به نظر می رسد پرونده بازی دوستانه با اروگوئه تمام نشده و تیم ملی ایران در فیفادی دوم به مصاف این تیم می رود.

ظاهراً رایزنی هایی برای انجام بازی های تدارکاتی انجام شده و قرار است در پنجره دوم فیفا در کمپ تمرینی تیم ملی در اروپا انجام شود. به گفته منابع موثق اروگوئه ای، تیم ملی ایران در اتریش به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

البته فدراسیون فوتبال هنوز قرارداد رسمی با فدراسیون اروگوئه امضا نکرده و دو طرف برای برگزاری یک بازی دوستانه به توافق رسیده اند. تاریخ این بازی به احتمال زیاد 23 یا 27 سپتامبر خواهد بود. 1 یا 5 اکتبر
خبرنگار اروگوئه ای از بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم ملی کشورش در روز 23 شهریور خبر داد و از برگزاری این دیدار در وین پایتخت اتریش خبر داد.

مدیریت فدراسیون در تلاش است تا یک دیدار تدارکاتی دیگر برای شاگردان اسکوچیچ در اردوی اتریش تدارک ببیند تا تیم ملی در روز دوم فیفا دو دیدار دوستانه برگزار کند. رایزنی ها برای بازی دوم در حال انجام است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید